جاباما
۶۲۷۲۵۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پورغلامی: دروازه‌بان اردن، بهترین بازیکن تیمش بود

سرمربی تیم ملی جوانان ایران گفت: دروازه‌بان اردن بهترین بازیکن تیمش بود و فرصت های زیادی را از ما گرفت.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،فرهاد پورغلامی، سرمربی تیم ملی جوانان پس از بازی ایران مقابل اردن در مقدماتی جوانان قهرمانی آسیا عنوان کرد:در این بازی بازیکنانم همه تلاش خود را به کار بستند و باید بگویم که جریان این مسابقه به صورت کامل به نفع ایران بود.ما شاهد یک بازی روان و مالکانه از تیم ایران بودیم و فقط گل نزدیم.

وی ادامه داد:دروازه بان اردن بهترین بازیکن تیمش بود و فرصت های زیادی را از تیم ما گرفت.با احترامی که برای حریف قائلم اما باید بگویم ایران تیم برتر بازی بود و حیف شد که سه امتیاز را از دست دادیم.در کل جریان بازی،اردن سه بار هم روی دروازه ایران خطرساز نشد.

پورغلامی تصریح کرد:دو پیشنهاد برای کنفدراسیون فوتبال آسیا دارم.اول اینکه به جز برگزاری مسابقه،به فکر کیفیت بازی هم باشد و این موضوع با برگزاری بازی ها به صورت یک روز در میان محقق نمی شود.حداقل فاصله میان مسابقات باید ۷۲ ساعت باشد چون در شرایط فعلی و با برگزاری بازی به صورت یک روز در میان،ریسک آسیب دیدگی ها بیشتر و بیشتر می شود.پیشنهاد دوم هم برگزاری مسابقات روز پایانی به صورت همزمان است.در حالی که می بینیم بر اساس برنامه اعلام شده ما در روز آخر ابتدا مقابل فلسطین به میدان می رویم و سپس تیم های اردن و سوریه با اطلاع از نتیجه بازی ایران به میدان می روند.به نظر من این رویه عادلانه نیست و امیدوارم کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به این دو موضوع تجدید نظر کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج