۶۲۷۲۷۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پایان ۲۸ ماه ثبات در پرسپولیس

پایان دوران طاهری در پرسپولیس، زمانی رقم خورد که او رکورد طولانی‌ترین حضور مداوم روی صندلی مدیریت باشگاه از زمان شروع لیگ برتر را شکست.

وبسایت نود: پرسپولیس در لیگ چهاردهم، ۵ مدیرعامل عوض کرد و اوضاع بهم ریخته‌ای داشت. آن‌ها لیگ را با رحیمی شروع کردند، با منتقمی و سپس سیاسی ادامه دادند، مقطع کوتاهی طاهری سرپرست‌شان شد و در نهایت با نژادفلاح، فصل را به پایان رساندند. موضوع بی‌ثباتی صندلی مدیریت پرسپولیس، فقط به لیگ چهاردهم مربوط نمی‌شد و این تیم، از زمان شروع لیگ برتر هیچوقت بیشتر از ۲ سال، مدیرعاملی را به صورت پیاپی در اختیار نداشت. اتفاقی که برای طاهری افتاد و او بعد از دو فصل کامل مدیریت سرخپوشان، این فصل هم تا هفته یازدهم و نزدیکی نیم فصل مدیرعامل باشگاه ماند.

طاهری بعد از دوران عابدینی، طولانی‌ترین ثبات مدیریت را در پرسپولیس داشته است. هیچ مدیری در دوران لیگ برتر، نتوانسته بود به اندازه او به صورت پیاپی و مداوم روی صندلی مدیریت پرسپولیس باقی بماند. طاهری تیرماه ۹۴، مدیرعامل پرسپولیس شد و تا آبان ۹۶ یعنی ۲۸ ماه پیاپی، مدیرعامل پرسپولیس بوده است. اکبر غمخوار، محمدحسن انصاری‌فرد، محمد رویانیان و حبیب کاشانی (دوره دوم) هم دیگر مدیرهایی بودند که بیشتر از یک فصل در پرسپولیس ماندگار شدند اما هیچکدام مثل طاهری، ۲۸ ماه در این باشگاه باقی نماندند.

حالا پرسپولیسی‌ها، نگرانند دوران تلخ لیگ چهاردهم و تغییرات پیاپی مدیریت باشگاه بعد از ثباتی نسبتا طولانی برای آن‌ها تکرار شود. به خصوص که تیم‌شان، در روزهای خوبی قرار دارد و کمتر کسی علاقه دارد دوباره، وارد دوره بحران و تغییرات پیاپی شوند. دورانی که عمر مدیران پرسپولیس، از چند سال به چند هفته رسیده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حمایت برای ماندن طاهری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج