۶۲۷۲۸۹
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

مجلس آماده همکاری برای رفع مشکلات اشتغال

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اشاره به ضرورت تلاش جمعی برای رفع هر گونه بحران گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی آماده همکاری برای رفع معضل موجود در بخش اشتغال هستند.

خبرگزاری ایرنا: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اشاره به ضرورت تلاش جمعی برای رفع هر گونه بحران گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی آماده همکاری برای رفع معضل موجود در بخش اشتغال هستند.

مسعود پزشکیان دوشنبه شب در نشست کارگروه اشتغال اذربایجان شرقی افزود: اگر قرار است اشتغال ایجاد شود و صنعت و تولید را رونق دهیم باید هر روز ، هر ساعت و هر لحظه برای این موضوع بیاندیشیم و راه حل پیدا کنیم.

وی ادامه داد: معتقدم باید کار کارشناسی در این زمینه انجام شود شود، اگر در مجلس شورای اسلامی باید کاری شود ما نیز آماده همکاری هستیم.

وی با اشاره به طرح موضوع ارزش افزوده توسط سخنران های نشست گفت: ارزش افزوده را دولت به مجلس آورد و برای تغییر آن نیز باید دولت طرح خود را به مجلس ارائه دهد.

وی گفت: موظف هستیم برای بیرون آوردن جامعه از بحران وقت بگذاریم و کار کارشناسی و عملی انجام دهیم.

نماینده دیگر مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در خانه ملت نیز با اشاره به اینکه بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی تبریز حدود دو سال پیش در منطقه خاوران با حضور وزیر کار کلنگ زنی شد، گفت: ساخت این بیمارستان که از جمله مصوبات هیات دولت بود چرا به بهانه های مختلف تاکنون عملیاتی نشده است.

محمدحسین فرهنگی ادامه داد: در استان آذربایجان شرقی بیمارستان های تامین اجتماعی با کمبود تخت مواجه هستند، این بیمارستان 5 سال به بهانه زمین به تعویق افتاده بود، اکنون نیز به دلیل فاینانس به تاخیر افتاده است، مگر کسی برای بیمارستان تامین اجتماعی سرمایه گذاری می کند.

وی اظهار کرد: در خصوص شهرستان هایی که فاقد درمانگاه و بیمارستان هستند، انتظار داریم اقدامات لازم انجام شود.

وی گفت: در مورد ماشین سازی شخص رییس جمهوری جهت اقدام به وزیر کار دستور داده است و انتظار داشتیم بلافاصله عمل می شد، ولی تاکنون اقدام عملی نشده است.

فرهنگی تضضویح داد: نسبت به این رفتار گله مندیم و انتظار داریم شستا، ماشین سازی را زیر پوشش خود بگیرد، زیرا انصاف نیست یکی از صنایع مادر تبریز با چنین وضعیتی مواجه باشد.

وی اظهار کرد: مدیران زیر مجموعه وزارت کار در استان از افراد قوی و توانمند باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      جناب پزشکیان یکی از معضلات اصلی بحران اشتغال به نظر شخصی من بر می گردد به مجلس و متاسفم که شما در راستای صحبت های پوپولیستی خود مجلس را مبری از نقش در بحران اشتغال فرض می نمایید با ماده و تبصره های اشتباه فراوان مجلس در موضوع های تولید و مالیات و قانون های چرت اداره کار و سندیدکا ها ضربات جبران ناپذیری بر کمر تولید زده اید در بکار گیری افراد غیرمتخصص در حوزه های تخصصی باعث بوجود امدن اتفاقاتی چون معادن ها و حتی صنایع مادر با مکاتبات بی اصل و پایه مجلس صورت گرفته شده است عدم پشتیبانی مجلس از فضای تولید و اختصاص وام های تولیدی و فشار به بانکها در راستای پایین اوردن سودهای بانکی به تولیدکنندگان اقدامی صورت نداده اید اوضاع اقتصادی کشور با دخالت های چپ و راست و بی مورد مجلس به چنین افتضاحاتی رسیده است تا جایی که نیروی انتظامی کشور در جهت صادرات نفت در جهت تامین بودجه خود از مجلس کسب اجازه نموده بود خواهشا عرصه کار را با بازنگری قوانین کاری و بیمه ای اشتباه بیش از این به ابططال وسرا شیبی نکشید

    • بدون نام

      خاله هتي من کجا م چه عجب

    • بدون نام

      مجلس اگه به فکروطن وهم وطنانمون ۱۷ملیون افغانی به قول دولتسالی۳۰ملیون ضرروهزینه دارن ومثل پاکستان اخراج کنه اجباری و اختیاری تو۳ماه وحدود۱۰ملیون شغلها واشغال کردن وله گفته نمایندگان بیش از۳ملیون توکارساختمانین چراغی که به خانه رواست به مسجدحرام هزینه ۱کشوروچرابایدبدیم دلیل بیکاری افغانیاهستن تواین۴سال چندبرابرشد برای ایجاد۱ملیون شغل باید۷۰۰هزارملیاردهزینه سرمایه گذاری کنیم ووحدود۱۰سال پول نفت به قول روحانی

    • بدون نام

      یکم حواستون باشه بیشترین دلیلش به خاطرافغانیاس ی مهاجرغیرقانونی همه شغلهاروگرفتن واین ظلم بزرگ درحق ایران وایرانی وخیانت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برداران افغان الان همه سوپر مارکت هار و قصب کردن وزارت کار متاسفانه نمیتونه کاری کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج