۶۲۷۳۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

راه اندازی یک حزب جديد برای نواصولگراها

ناصر ايماني در روزنامه اعتماد نوشت: اعلام موجوديت احزاب به شيوه‌اي كه حاميان رهبران حزب آن را اعلام مي‌كنند، شايد خيلي خبر قابل اتكايي نباشد. در گذشته از سوي افراد مختلف از جناح‌هاي متفاوت، چنين اخباري زياد مطرح شده و در واقع معلوم نيست كه در آينده چقدر رنگ و بوي واقعيت به خود بگيرد.

ناصر ايماني در روزنامه اعتماد نوشت: اعلام موجوديت احزاب به شيوه‌اي كه حاميان رهبران حزب آن را اعلام مي‌كنند، شايد خيلي خبر قابل اتكايي نباشد. در گذشته از سوي افراد مختلف از جناح‌هاي متفاوت، چنين اخباري زياد مطرح شده و در واقع معلوم نيست كه در آينده چقدر رنگ و بوي واقعيت به خود بگيرد.
به هرحال تشكيل حزب متعلق به آقاي لاريجاني، حركت خيلي خوبي است و به نظر اصولگرايان نيز بايد از اين موضوع استقبال كنند كه البته اين‌گونه هم خواهد بود. بدون شك تشكيل اين حزب و احزابي اينچنيني باعث انسجام بيشتر اصولگرايان خواهد شد و حركت مثبتي است، هرچند در ابتداي كلام تشكيل حزب منتسب به علي لاريجاني را خيلي قابل اعتنا ندانستم اما تصوري منفي هم نسبت به اين اقدام ندارم. اما اين را بايد بگويم كه اين حزب از احزابي خواهد بود كه در عداد جريان نواصولگرايي تشكيل خواهد شد.
البته از صحبت‌هاي يكي از حاميان علي لاريجاني كه گفته است اين حزب، خود را براي قبل انتخابات سال ١٤٠٠ آماده مي‌كند، مي‌توان به هدف‌شان پي برد و آن اينكه بدون شك اين افراد سعي دارند يك پايگاه اجتماعي و سياسي منسجمي را براي خود به منظور ورود به انتخابات دست و پا كنند. اين اتفاق هم با تشكيل حزب جديد البته از بين نواصولگرايان خواهد افتاد. از نظر ما اصولگرايان نيز چنين موضوعي، به هيچ عنوان مورد اشكال نيست، اما آنچه در ميان خبر تشكيل حزب منتسب به علي لاريجاني قابل تامل است، اعلام موجوديت آن از سوي چهره‌هاي سياسي حامي او است.
در حالي كه شفافيت فضاي سياسي كشور اقتضا مي‌كند، افراد خود وارد صحنه شوند نه اينكه طرفداران آنها بيايند و جلودار تشكيل حزب شوند. اين امر اين‌گونه به ذهن ما تداعي مي‌كند كه شايد برخي افراد تنها بخواهند از منافع سود ببرند و از پرداخت هزينه‌ها دوري كنند. اگر علي لاريجاني درصدد تشكيل حزب است بايد فعاليت داشته باشد و با اعلام حضور خود حاميانش را دور يك عنوان حزبي جمع كند. يقينا اگر نام علي لاريجاني از همين ابتدا، عنوان اصلي اين حزب را تشكيل دهد، بهتر و محكم‌تر جواب خواهد داد تا اينكه اسم افرادي همچون بهروز نعمتي و كاظم جلالي بالاي سر آن باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج