۶۲۷۳۵۸
۸ نظر
۵۰۰۹
۸ نظر
۵۰۰۹
پ

اعتراف قاتل پیرزن نکایی به دومین جنایت

قاتل زن سالخورده نکایی که به خاطر یک مشت طلا مرتکب جنایت شده بود، در جریان بازجویی‌های پلیسی از راز قتلی دیگر نیز پرده برداشت.

روزنامه ایران: قاتل زن سالخورده نکایی که به خاطر یک مشت طلا مرتکب جنایت شده بود، در جریان بازجویی‌های پلیسی از راز قتلی دیگر نیز پرده برداشت.
ساعت ۱۱صبح شنبه ۱۳ آبان وقتی پسر جوانی در روستای گلستان شهرستان نکا وارد اتاق مادر ۸۴ ساله‌اش شد، جسدش را دید که کف اتاق افتاده بود. با توجه به اینکه تصور می‌شد این زن به مرگ طبیعی جان باخته است جسدش برای صدور جواز دفن به پزشکی قانونی انتقال داده شد. اما کارشناسان پزشکی قانونی در هنگام معاینه جسد متوجه آثار و نشانه‌هایی در ناحیه گردن او شدند و برای کاوش دقیق‌تر جسد را به پزشکی قانونی استان مازندران منتقل کردند.
بررسی‌ها نشان داد حنجره این زن دچار شکستگی شده و فرضیه قتل قوت گرفت. با آغاز تحقیقات پلیس و اطلاعاتی که پسر مقتول از رفت و آمدهای زن همسایه داد پلیس او را به‌عنوان مظنون دستگیر کرد و در بازرسی از منزل این زن طلا و جواهرات مقتول به ارزش ۵ میلیون تومان نیز کشف شد.
متهم ۴۰ ساله پس از دستگیری مدعی شد با دیدن جواهرات در گردن پیرزن وسوسه شده و پس از درگیری او را با روسری‌اش خفه کرده است. با توجه به این اعترافات ، متهم به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نکا با صدور قرار قانونی بازداشت و برای تحقیقات تکمیلی تحویل مأموران شد.
کشف دومین جنایت
در حالی که بازجویی‌ها در این پرونده آغاز شده بود، با توجه به شکل و شیوه این جنایت، کارآگاهان احتمال دادند این زن در ماجرای قتل پیرزن ۷۱ ساله‌ای که در سال ۱۳۹۴ در شهرستان نکا رخ داده بود، نقش داشته باشد. اما از آنجا که تحقیقات در این پرونده به بن‌بست رسیده بود، کارآگاهان بار دیگر بررسی‌های خود را آغاز کردند و پس از بازجویی‌های فنی از متهم، او به دومین جنایت خود نیز اعتراف کرد.
متهم در اعترافاتش مدعی شد زن ۷۱ ساله را نیز با انگیزه سرقت طلاهایش از پا درآورده است. براساس اسناد پرونده، این زن در آن جنایت نیز به‌عنوان مظنون مورد تحقیق قرار گرفت اما به‌دلیل نبود مدارک کافی از اتهام قتل تبرئه و آزاد شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا که شرم اور !!
      هرچه زودتر این قاتل سریالی بایدبه سزای عمل کثیف اش برسه

    • بدون نام

      عجب ..این خود عزراعیله

    • دهقان

      این چه موجودیه جل الخالق کار عزرائیل رو راحت کرده

    • بدون نام

      خدایا غیرقابل باوره،مردم واسه ی مشت طلا قتل میکنن،درک نمیکنم یعنی اصلن برام قابل هضم نیست این کاریعنی چی؟

    • سیمین

      یعنی چطور میشه کسی یه پیرزن بیگناه رو فقط برای طلاهاش بکشه و بعد مدت ها بدون هیچ ناراحتی به زندگی کثیفش ادامه بده یعنی همچین ادم هایی هیچ وجدانی ندارن هیچ وقت خواب اون قربانی بیچاره رو نمی بینن اینا کی هستن دیگه و چه جراتی داشته بار دوم هم همین کار رو کرده و لابد با خودش فکر کرده این بار هم میتونه قسر در بره این پیر زن راهی بوده برای گرفتاریت تا تاوان خون قبلی رو هم پس بدی قاتل کثیف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از کجا معلوم که چند مورد دیگر هم نداشته باشد مار خورده افعی شده دیگه ککش هم نمی گزه کثافت دزد اول کلی اعتراف بگیرن بعد خفه کنند تا بجهنم بره پست فطرت

    • مهدی گلپا

      قول میدم اگر گیرنمی افتاد برای خودش می شد قاتل سریالی پیرزنها بخاطر ۵میلیون پیرزن بدبخت کشته چرا بعضی ها اینقد حسودن که طاقت دیدن طا رو گردن کسی دیگه ندا رند

    • بدون نام

      بخاطر یک مشت طلا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج