جاباما
۶۲۷۳۶۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

نفت تهران در حد تیم محلات!

شرایط این روزهای باشگاه نفت تهران اصلا عادی نیست.

شهروند: شرایط این روزهای باشگاه نفت تهران اصلا عادی نیست. با این‌که مالک باشگاه مشخص شده بود اما عدم تأیید صلاحیت او وضع نفت را از همیشه اسفبارتر کرده است. مالک نفت دیروز با بازیکنان این تیم در ورزشگاه تهرانسر جلسه‌ای بیهوده گذاشت که حتی نتوانست اعتصاب‌کنندگان را متقاعد کند.
بلاتکلیفی ادامه‌دار نفتی‌ها
انتخاب شرکت طلائیه به‌عنوان مالک نفت نه‌تنها مشکلات را حل نکرده بلکه صلاحیتش هم تأیید نشده است. بی‌پولی و بلاتکلیفی باشگاه باعث شده بازیکنان و کادر فنی نفت از چند روز مانده به بازی با استقلال تمرینات تیم را تحریم کنند. درحال ‌حاضر نگرانی بازیکنان نفت این است که اگر باشگاه مالکی نداشته باشد تکلیف مطالبات آنها چه خواهد شد. نفتی‌ها درحال‌ حاضر به‌قدری مشکلات مالی دارند که حتی پولی برای سفر به شهرهای دیگر و شرکت در لیگ هم ندارند.
پیشنهاد عجیب جهانیان
بازیکنان نفت که همچنان در اعتصاب به‌سر می‌برند، دیروز برای جلسه با جهانیان به ورزشگاه تهرانسر رفتند. بدقولی یک‌ساعته جهانیان داشت بازیکنان را از برگزاری این جلسه ناامید می‌کرد که او با ساعتی تأخیر در ورزشگاه تهرانسر حاضر شد. البته برخی از بازیکنان که امیدی به این دیدار نداشتند ورزشگاه را ترک کردند اما بعد از جلسه وقتی در جریان صحبت‌های مالک باشگاه قرار گرفتند، فهمیدند چیز خاصی را از دست نداده‌اند. جهانیان به جای این‌که در این جلسه راهکاری برای حل مشکلات بازیکنان ارایه دهد از آنها خواسته در مصاحبه‌های خود از مشکلات مالی حرف نزنند تا بهانه دست برخی افراد داده نشود! مالک نفت به بازیکنان گفته عده‌ای می‌خواهند نفت را از او بگیرند و به همین دلیل بازیکنان باید صبور باشند. صحبت‌های جهانیان برای بازیکنان قانع‌کننده نبود چون نمایندگان بازیکنان تأکید کردند وقتی وضع به همین منوال باشد به اعتصاب خود ادامه می‌دهند. جهانیان هم در واکنش به تهدید بازیکنان اعلام کرد هر بازیکنی در تمرین شرکت نکند به خودش مربوط است!
خبری از پایان اعتصاب نیست

جهانیان در صورتی هنوز خود را مالک باشگاه می‌داند و با بازیکنان جلسه برگزار می‌کند که اداره کل ورزش و جوانان استان به‌صورت رسمی از عدم تأیید صلاحیت حمیدرضا جهانیان برای مالکیت نفت خبر داده و وزارت نفت را هم در جریان این موضوع قرار داده است. با این‌حال جهانیان همچنان به تلاش‌های خود برای حفظ مالکیت نفت ادامه می‌دهد بدون این‌که برای این تیم هزینه کند. قطعا با ادامه این شرایط اعتصاب نفتی‌ها تمام نمی‌شود و آنها بیشتر از همیشه بلاتکلیف خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یوناس حقی

      آقا این جهانیان بخت برگشته پولدارو ول کنین به حال خودش ، اون کسیکه تیم رو به ایشون داده و اعلام کرد صلاحیت دارد ، کی بود؟ الان داره کجارو آباد می کنه ؟ باید از ریشه این فساد و هرکی هرکی حل بشه وگرنه با رفتن جهانیان و آمدن یکی دیگه مثل خودش کاری درست میشه ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج