جاباما
۶۲۷۳۸۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

چند قدم تا خداحافظی جباری

آنها که فکر می‌کردند جباری و استقلال به نقطه قابل توجهی در فصل جاری می‌رسیدند سخت در اشتباه بودند.

ایران ورزشی: آنها که فکر می‌کردند جباری و استقلال به نقطه قابل توجهی در فصل جاری می‌رسیدند سخت در اشتباه بودند. بازگشت جباری نه برای استقلال خوش بود و نه برای خودش. حال این وسط باید تقصیر را به گردن منصوریان انداخت یا توفیقی و افتخاری نمی‌دانیم. شاید هم خود جباری مقصر است که اساسا تصمیم گرفت بعد از تجربه بازی در لیگ ستارگان قطر دوباره به بازیگری ادامه دهد. شاید هم مقصر رسانه‌ها هستند که وقتی جباری را قلم‌دوش شده در تمرین استقلال دیدند برایش تیترهای آنچنانی زدند و ورودش را به فال نیک گرفتند. جباری حالا که از استقلالی‌ها مدام بی‌محلی می‌بیند در تلاش است تا شاید اگر مجالش بود، نیم‌فصل دیگر به فوتبال ادامه دهد. او هنوز هم دوست دارد به استقلال بازگردد اما شاید در لباس گسترش فولاد تبریز ببینیمش.

مجتبی جباری کجاست؟ بازیکنی که در اوج هیاهو و انعکاس‌های خبری ابتدای فصل به تمرین استقلال رفت، چرا دیگر در تمرین‌های این تیم دیده نمی‌شود؟ چه به روزگار مردی آمده که ابتدای فصل برایش فرش قرمز پهن کرده بودند؟ کجایند آنها که با او عکس یادگاری می‌گرفتند و خود را به این در و آن در می‌زدند تا بگویند ما شماره ۸ را به استقلال آورده‌ایم؟ انگار میان جباری و استقلال اصلا نقطه اتصالی نبوده که مسوولان باشگاه استقلال حتی تماس‌هایش را بی پاسخ می‌گذارند؟ این چه برخوردی است؟ چرا تکلیف این بازیکن را مشخص نمی‌کنند؟ چرا باشگاه استقلال با یکی از بهترین بازیکنان تاریخ خود اینگونه رفتار می‌کند؟ چرا در سایت باشگاه استقلال حتی یک اظهار‌نظر رسمی درباره این بازیکن نمی‌بینیم؟ این رفتار آیا حرفه‌ای است؟

باشگاه استقلال حتی پاسخ رسانه‌ها را هم نمی‌دهد و بی هیچ توضیحی درباره وضعیت جباری روزگار می‌گذراند. حال که جباری برای فرار از حاشیه‌ها این روزها در قطر سیر می‌کند نیز موجب نشده باشگاه استقلال دلیل سفر این بازیکن به قطر را جویا شود. مگر روی کاغذ مجتبی هنوز بازیکن استقلال نیست؟ اگر نیست چرا رسما اعلام نمی‌شود و اگر جباری هنوز بازیکن استقلال به حساب می‌آید چرا درباره سفرش به قطر پرسشی به میان نمی‌آید. اساسا اگر جباری به زعم مسوولان باشگاه هنوز بازیکن این تیم باشد، سفرش به قطر غیرقانونی است مگر ا‌ینکه باشگاه استقلال هیچ اهمیتی به این سفر ندهد که معنی این رفتار چیزی جز کنار گذاشتن جباری نیست و مسوولان باشگاه استقلال لااقل برای احترام به رسانه‌ها و افکار عمومی هم که شده باید جدایی شماره 8 را رسما اعلام کنند. جباری اما در قطر مشغول مداوای پایش است و سعی می‌کند در خفا خود را به شرایط آرمانی نزدیک کند. او هنوز خیالاتی برای بازگشت به زمین بازی دارد.

شماره ۸ برخلاف آنها که فکر می‌کنند می‌خواهد کفش‌ها را بیاویزد اما هنوز دوست دارد توپ را زیر پایش لمس کند. او در تلاش است تا شاید با بهبودی، یک فصل دیگر در فوتبال باشد. انگیزه‌هایی برای اثبات دوباره. شاید هرکسی هم جای جباری بود و این رفتارها را از باشگاهش استقلال می‌دید همین راه را پیش می‌گرفت و می‌کوشید دوباره آمادگی‌اش را به اثبات برساند. جباری اما می‌داند که دیگر راهی به استقلال نخواهد داشت. مسوولان باشگاه استقلال ناگهان رفتار خود را تغییر داده‌اند. حال دلیلش چیست هیچ کس نمی‌داند. گرچه افتخاری به ماجرای مصدومیت این بازیکن اشاره‌هایی داشته است اما همه می‌دانستند که این بازیکن جراحی‌های بسیاری را پشت سر گذاشته و نمی‌تواند بازیکنی باشد برای تمام هفته‌های فصل هفدهم. جذب جباری از همان ابتدا هم ظاهرا به میل مسوولان باشگاه استقلال نبوده. حال چه کسی در نهایت رای مثبت مدیران استقلال را گرفته تا این بازیکن را برگردانند مشخص نیست اما نیات کاملا تبلیغاتی در پس این انتقال کاملا مشهود است و حالا که ظاهرا باشگاه استقلال بهره‌های لازم را از نام جباری برده، رویه دیگری را پیش گرفته است.

به هر حال تا 4 هفته دیگر که لیگ به نیم‌ فصل برسد جباری احتمالا راهی گسترش فولاد تبریز خواهد شد تا شاید نیم‌ فصل دیگر به فوتبال ادامه دهد. جباری گرچه هنوز به قطعیت نرسیده که این تیم تبریزی را برگزیند اما شاید برای اثبات شایستگی‌هایش چنین کند و به سمت دیار آذربایجان برود تا دوباره شاگرد فیروز کریمی شود. شاید هم اگر آندو در گسترش بماند بار دیگر حضور در تیمی مشترک را با یار قدیمی‌اش تجربه کند. به هرحال جباری چه تیم جدیدی را برگزیند، چه با همین وضعیت به راهش ادامه دهد، وقتی سرنوشتش را طی این چند ماه و اندی روز ورق می‌زنیم به یک نتیجه می‌رسیم؛ اینکه باشگاه استقلال در مواجهه با این بازیکن عمیقا خوش استقبال و بد بدرقه بود. مصداق این نوع رفتار را البته بارها در این باشگاه و دیگر باشگاه‌ها دیده‌ایم. چیز تازه‌ای نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جباری جباری زیدان آسیایی تا ابد دوستت داریم

    • بدون نام

      جباری جباری زیدان آسیایی تا ابد دوستت داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج