۶۲۷۴۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گل‌محمدی: مدارک آسیایی نفت ارسال نشده

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه مدارک آسیایی تیم نفت به سازمان لیگ ارسال نشده است، از برگزاری جلسه‌ای در دفتر معاون وزیر نفت برای تعیین وضعیت باشگاه نفت خبر داد.

خبرگزاری مهر: رضا گل محمدی درباره شرایط تیم نفت گفت: قبل از واگذاری باشگاه نفت به آقای جهانیان، تاکید کردیم تضمین های لازم را بگیرند. برای همین مجوز یک ماهه به ایشان دادیم تا بحث مالیات، بدهی بازیکنان و کادر فنی و بدهی استادیوم تختی را دنبال کنند. اگر مالک موقت باشگاه، کار بدهی بازیکنان و کادر فنی نفت را انجام می داد مجوز حضور در آسیا را هم داشت.

وی افزود: مالک باشگاه فقط برای مالیات نامه ای گرفته بود که بعدا رسیدگی کند. این باعث شد مشکلات نفت حل نشده بماند. متاسفم که بگویم تیم های پایه نفت روی چمن کنار بزرگراه‌ها تمرین می کنند. از سوی دیگر، یک ریال از بدهی ها هم پرداخت نشده است. خوشبختانه، با مجوز یک ماهه فرصت بازبینی مالکیت را داشتیم. صراحتا هم اعلام کردیم دیگر این مجوز تمدید نمی شود. مالک باشگاه نفت در حال حاضر موسسه فرهنگی نفت است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران یادآور شد: وزارت نفت در سراسر کشور تیم هایی را تحت پوشش دارد. چرا باید مردم تهران از حمایت وزارت نفت محروم باشند؟ اگر آلودگی هوا، تهرانی ها را متاثر کرده است یکی از دلایلش مسائل نفت و سوختی است! بنده ضمن تشکر از آقای زنگنه وزیر نفت از ایشان خواهش می کنم تیم نفت را تحت پوشش بگیرند و با پیش بینی بهتری این تیم را واگذار کنند.

گل محمدی درباره احتمال حذف نفت از لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: تا روز گذشته که مدارک نفت به سازمان لیگ ارسال نشده بود. خود فدراسیون فوتبال بهتر می تواند در اینباره صحبت کند.

وی با بیان اینکه جهانیان دیگر مسئولیتی در باشگاه نفت ندارد و این فرد را نمی شناسیم، یادآور شد: کمیسیون ماده پنج با تمدید مالکیت آقای جهانیان مخالفت کرد. مالک باشگاه نفت در حال حاضر موسسه فرهنگی ورزشی نفت وابسته به این وزارتخانه است. دادسرای رسانه با انتقال امتیاز تیم نفت مخالفت و ما را مکلف به جلوگیری از انتقال امتیاز نفت کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پایان گفت: گویا آقای سلحشور معاون وزیر نفت روز گذشته در این ارتباط جلسه ای داشته است. امروز هم جلسه ای در دفتر سلحشور برگزار می شود تا وضعیت تیم نفت مشخص شود. امیدواریم این تیم به وزارت نفت برگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج