۶۲۷۴۲۷
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

اسپانسر و حامیان آن، مقصر حذف پرسپولیس از آسیا

در حالی که باشگاه پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا با طلبکاران کلنجار می‌رود، ‌"اسپانسر بدهکار" به این باشگاه، پرداخت بخش کوچکی از بدهی میلیاردی گذشته‌اش به این باشگاه پرهوادار را منوط به تمدید قرارداد فصل آینده کرده است!

ایسنا: تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند. بر اساس مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید صلاحیت حرفه‌ای‌گری آنها احراز شود و بدون هیچ بدهی و ساختار مالی و اداری حرفه‌ای پا به این رقابت‌ها بگذارند.

در طی هفته‌های گذشته تلاش‌های زیادی در جریان بوده تا استقلال و پرسپولیس به عنوان دو نماینده پر طرفدار فوتبال ایران با احراز شرایط حرفه‌ای‌گری و پرداخت مطالبات طلبکاران در لیگ آینده قهرمانان آسیا حضور داشته باشند اما اکنون به نظر می‌رسد همه برنامه‌ریزی ها منوط به دریافت مطالبات از ‌اسپانسر فصل گذشته سرخابی‌هاست.

بر اساس تازه‌ترین اتفاقات رخ داده برای جلوگیری از حذف پرسپولیس و استقلال، ‌اسپانسر سابق سرخابی‌ها که بدهی ۳۶ میلیارد تومانی به این دو تیم دارد، بعد از فشارهای فراوان پدیرفته بخش کوچکی از بدهی فصل گذشته به این دو تیم بپردازد اما با گروکشی علنی در متن چک‌های صادره، دریافت این چک‌ها را منوط به قرارداد جدید کرده و در متن آنها نوشته که این چک‌ها "بابت پیش پرداخت تمدید قرارداد فصل ۹۶ - ۹۷" صادر شده است.

پس از این قاعده تحمیلی ظاهرا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال پیش شرط ‌تحمیلی اسپانسر برای دریافت مطالبات فصل گذشته را پذیرفته‌ و عملا با این اسپانسر بدهکار برای فصل آینده نیز قرارداد بسته، اما ظاهرا پرسپولیس زیر بار چنین شرطی نرفته است. چرا که پذیرفتن این چک با قید ثبت شده در آن این الزام را برای پرسپولیس ایجاد می‌کند که فصل آینده نیز ستم مالی این اسپانسر را بپذیرد.

به نظر می‌رسد با گرو کشی کنونی ‌اسپانسر، چنانچه پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود، مقصر قطعی این حذف، ‌اسپانسر و حامیان قدرتمند او خواهند بود که متاسفانه این روزها در سطوح بالای مدیریت ورزش کشور تحت هر شرایطی حاضر به حمایت از حضور مجدد این ‌اسپانسر در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر پارتی بازی وچپاول تواین کشور میخاد چطور بشه

    • حامد

      اینا عده ای دزد سر گردنه هستند که به قدری وقیح شدند که دیگه روز روشن و با قلدری حق الناس رو میخورن . به قدری هم قدرت دارن که تو دستگاه قضایی و امنیتی هم نفوذ دارن .

    • بدون نام

      داورزنی بی لیاقت مافیای فاسده پشت بحران سازی واسه پرسپولیسه

    • بدون نام

      لعنت به شیرازی لعنت به داورزنی لعنت به همراه اول تا آخر پشت طاهری هستیم

    • بدون نام

      لعنت به فساد و باندبازی

    • حسین

      خدا یا کجایی .من برای پول پیش خونم موندم اینا دارن...

    • بدون نام

      سرشون تو یه آخوره

    • طاهری

      ما ادعای مسلمونی داریم.واقعا بعضیها این فوتبال رو به گند کشیدن که نمیفهمن فوتبال چیست فقط میان دلالگری در میارن و این وسط یه قرارداد و یه پول هنگفت به جیب میزنن.باید دستشون مثل برهان مبین قطع شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج