۶۲۷۴۶۱
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس روانه بازار شد

ایسوس به صورت رسمی از جدیدترین گیمینگ لپ‌تاپ خود با نام اختصاصی ایسوس راگ جی ۷۰۳ (Asus ROG G۷۰۳) رونمایی کرد. این لپ‌تاپ به واقع از یک طراحی حرفه‌ای بهره می‌برد و یک انتخاب برتر برای علاقمندان به بازی‌های کامپیوتری است.

وب سایت شبکه - امین رضائیان: ایسوس به صورت رسمی از جدیدترین گیمینگ لپ‌تاپ خود با نام اختصاصی ایسوس راگ جی ۷۰۳ (Asus ROG G۷۰۳) رونمایی کرد. این لپ‌تاپ به واقع از یک طراحی حرفه‌ای بهره می‌برد و یک انتخاب برتر برای علاقمندان به بازی‌های کامپیوتری است.
جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس روانه بازار شد

ایسوس یک برند شناخته شده در زمینه تولید و عرضه لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ‌های این کمپانی از نظر کیفی و قدرت عملکرد سطوح مختلفی دارند. در بین لپ‌تاپ‌های ایسوس آن دسته از محصولاتی که به طور اختصاصی برای علاقمندان به گیم و بازی‌های رایانه‌ای عرضه می‌شوند، همواره به شکل ویژه‌ای مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. در همین راستا ایسوس برای جلب رضایت این دسته از مشتریانش، جدیدترین نسخه گیمینگ لپ‌تاپ خود را معرفی کرد!
جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس روانه بازار شد

گیمینگ لپ‌تاپ جدید ایسوس با نام اختصاصی راگ جی ۷۰۳ رونمایی شده و یک محصل پرقدرت است. صفحه نمایش آن ۱۷.۳ اینچی بوده و نرخ بازیابی یا اصطلاحا رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی را ارائه می‌کند. پنل آن از نوع IPS است و وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را به همراه دارد. ایسوس اشاره داشته که صفحه نمایش لپ‌تاپ راگ جی ۷۰۳ از قابلیت G-Sync پشتیبانی به عمل می‌آورد که به موجب آن رفرش ریت نمایشگر با توجه به پرفورمنس یا عملکرد گیم به صورت خودکار در بهترین شرایط ممکن تنظیم می‌شود.
جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس روانه بازار شد

البته ایسوس اشاره داشته که لپ‌تاپ راگ جی ۷۰۳ از نظر مشخصات نمایشگر در نسخه‌های دیگری هم عرضه خواهد شد ه احتمالا وضوح تصویر ۴K هم در یکی از آن‌ها ارائه می‌شود. پردازنده‌ای که ایسوس در لپ‌تاپ راگ جی ۷۰۳ از آن استفاده کرده، پردازنده قدرتمند Intel Core i۷-۷۸۲۰HK است که از نسل هشتم سری پردازنده‌های اینتل محسوب می‌شود. کارت گرافیک گیمینگ لپ‌تاپ مذکور هم Nvidia GeForce GTX ۱۰۸۰ خواهد بود که از رم مستقل ۸ گیگابایتی بهره می‌برد.
جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس روانه بازار شد

رم اصلی لپ‌تاپ راگ جی ۷۰۳ در نسخه پایه‌ای ظرفیت ۳۲ گیگابایتی دارد و امکان ارتقاء آن تا ۶۴ گیگابایت هم وجود دارد! با توجه به این مسئله پیش‌بینی می‌کنیم که گیمینگ لپ‌تاپ راگ جی ۷۰۳ یک غول قدرتمند در مولتی‌تسکینگ باشد. حافظه ذخیره‌سازی اطلاعات این محصول هم می‌تواند شامل دو حافظه SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه SSHD باشد. گیمینگ لپ‌تاپ راگ جی ۷۰۳ ایسوس از ۴ پورت USB ۳.۰ Type A و یک پورت USB ۳.۰ Type C بهره می‌برد. همچنین کانکتور تاندربولت، مینی دیسپلی پورت، پورت HMDI ۲.۰ و سوکت ۳.۵ میلیمتری هدفون هم بر روی بدنه محصول موجود هستند.

اما یکی دیگر از نقاط قوت لپ‌تاپ راگ جی ۷۰۳ مربوط به اسپیکرهای آن می‌شود. این لپ‌تاپ از دو اسپیکر دو واتی و دو اسپیکر سه واتی بهره‌مند است. باتری دستگاه ۷۱ وات ساعت توان دارد و وزن نسخه پایه‌ای این لپ‌تاپ ۴.۷ کیلوگرم خواهد بود. ایسوس اشاره داشته که در گیمینگ لپ‌تاپ راگ جی ۷۰۳ از سیستم خنک کاری آنتی‌داست کولینگ (Anti-Dust Cooling) استفاده می‌کند. این سیستم خنک کاری به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند گرد و غبار را هم از روی اجزای سخت افزاری لپ‌تاپ پاک کند. در این سیستم از دو فن ۱۲ واتی هم استفاده شده که کیفیت عملکرد عالی خواهند داشت.

صفحه کلید لپ‌تاپ راگ جی ۷۰۳ کامل بوده و شامل بخش شماره‌ها (Numbers) می‌شود. ضمنا نور پس زمینه هفت رنگی هم برای آن در نظر گرفته شده که ظاهر محصول را بیشتر نزدیک به یک گیمینگ لپ‌تاپ کرده است. ایسوس قرار است لپ‌تاپ راگ جی ۷۰۳ را با قیمت پایه‎ای ۳۴۹۹ دلار در ایالات متحده عرضه کند! نظر شما در رابطه با این گیمینگ لپ‌تاپ قدرتمند چگونه است؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      15 ملیون ناقابل
      خدایا نجاتمون بده ای خدا

    • محمد

      خوش بحال دزدها و اختلاسگرها

    • مجید

      یکی هم بما بدن چی میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج