۶۲۷۴۹۰
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

بازیکنان برتر آسیایی شاغل در باشگاه های جهان

در این مقاله به معرفی و بررسی عملکرد سه ستاره آسیایی می پردازیم که در حال حاضر در نقاط مختلف آسیا و اروپا می درخشند.

متافوتبال: در این مقاله به معرفی و بررسی عملکرد سه ستاره آسیایی می پردازیم که در حال حاضر در نقاط مختلف آسیا و اروپا می درخشند.

روز یکشنبه در استادیوم ومبلی، هواداران تاتنهام سرگردان و متعجب شده بودند. چون تیمشان بعد از پیروزی قاطعانه سه بر یک در مقابل رئال مادرید در حال تساوی با کریستال پالاس بود.

کریستال پالاس به عنوان تیمی قعرنشین جدول در حال ناامید کردن تیمی بود که چهار روز قبل، رئال مادرید را با سه گل شکست داده بود، اما در حالی که ۲۶ دقیقه به پایان مسابقه مانده بود, سون هیونگ مین با حرکت از پشت محوطه جریمه و پشت سر گذاشتن مدافعین کریستال پالاس دروازه حریف را باز کرد، نهایتا این دیدار با همین تک گل به پایان رسید.

بعد از این دیدار؛ پیج رسمی لیگ برتر انگلستان در توئیتر اعلام کرد که هیونگ مین در سن بیست سالگی با شکستن رکورد پارک جی سون،؛ تبدیل به بهترین گلزن آسیایی جهان شده است.

در حال حاضر آسیا یک گلزن حرفه ای و خلاق با شم بالای گلزنی مثل سون هیونگ مین ندارد. البته حضور در لیگ برتر خیلی به این بازیکن کمک کرده, لیگی که یکی از بهترین لیگ های جهان است.

بازیکنان آسیایی زیادی به خصوص از ژاپن در بوندسلیگا هستند که خوش می درخشند. شینجی کاگاوا اخیرا به برترین گلزن ژاپنی تاریخ بوندسلیگا تبدیل شد. بعد از آن می توانیم به گنکی هاراگوچی و یویا اوساکا اشاره کنیم. سردار آزمون ستاره ایرانی باشگاه روبین کازان روسیه از دیگر بازیکنان مستعد آسیایی است که در لیگ های غیر آسیایی توپ می زند. اما سردار آزمون با توجه به استعدادش باید توانایی های خود را در یک صحنه بزرگ تر نشان دهد و دلیل اصلی این که سردار کمتر از سون هونگ مین در رسانه ها مطرح می شود, کیفیت پایین تر لیگ روسیه نسبت به لیگ های اروپایی است.

عمر عبدالرحمان ستاره العین هم وضعیتی مشابه بازیکنان فوق دارد. خیلی ها عبدالرحمان را بهترین بازیکنان آسیا می دانند و با توجه به استعدادها و توانایی های عبدالرحمان نمی توانیم به سادگی با این عقیده مخالفت کنیم.

شاید این عادلانه نباشد، اما توجه کارشناسان به سردار آزمون و عمر عبدالرحماان نسبت به سون هیونگ مین کمتر است. لیگ امارات یکی از لیگ های خوب آسیایی است, اما در هر صورت نمی توانیم آن را لیگ برتر مقایسه کنیم.

از سوی دیگر رقابت های لیگ قهرمانان در سال های اخیر به سرعت پیشرفت کرده، اما آسیایی ها راهی برای پیشرفت و رسیدن به سطح اروپا وجود دارد و این موضوع کاملا درست است. فوتبال اروپا تنها در بعضی جنبه ها چند قرن از فوتبال آسیا جلوتر است و نه در همه جوانب فوتبال.

Omar۲.jpg

سون هونگ مین در حال انجام کاری است که او را از رقیبانش متمایز می کند. او در لیگی می درخشد که یکی از سخت ترین و بهترین لیگ های دنیاست.

این مهم نیست که عمر عبدالرحمان در حال حاضر در لیگ امارات می درخشد و نمایش های بسیار خوبی در زمین دارد, تا زمانی که او از امارات خارج نشده و پا به یک لیگ بزرگ نگذارد، مورد توجه دنیای فوتبال قرار نخواهد گرفت.

آزمون اخیرا قدم بزرگی برداشته است. بازی کردن در لیگ روسیه برای آموزش و یادگیری یک استعداد جوان ایرانی بی شک خوب است. اما مسلما ماندن در روسیه به نفع سردار نخواهد بود و او هم باید به یک لیگ بزرگ تر فکر کند. ستاره ایرانی نشان داده که از توانایی لازم برای رسیدن به بالاترین سطوح فوتبال برخوردار است. البته سردار زمان کافی دارد اما باید زودتر به فکر خروج از لیگ ترکیه و پیوستن به یک لیگ بزرگ تر باشد.

سونگ هون مین در دیدار تیمش با رئال مادرید نشان داد که می تواند کاملا ناامید کننده ظاهر شود. ۶۰ هزار تماشاگر حاضر در ومبلی و میلیون ها نفر از طریق تلویزیون دیدند که ستاره ژاپنی موقعیت های مهمی را در این رقابت از دست داد. دو بار در حالی که تنها دروازه بان پیش روی هون مین بودند, او موفق به گلزنی نشد و دو بار دیگر هم فرصت های خوبی را از دست داد، در حالی که تنها یک گل ضامن موفقیت اسپرز بود.

Azmoun.jpg

وقتی توپ در نزدیکی محوطه جریمه حریف به دست سونگ هیونگ مین افتاد، شما فکر می کردید با وجود فاصله او با دروازه و مدافعان پیش رویش، ستاره ژاپنی اقدام به شوتزنی می کند. علاوه بر این شما می دانستید که او از طریق شانس گلزنی بالایی دارد. اینجا قلمروی ستاره ژاپنی است در حالی که او بیشتر از نبردهای نفر به نفر و جا گذاشتن بازیکنان حریف، در زدن ضربات شوت زیبا تخصص دارد.

سونگ هیونگ مین باید تلاش کرده و خودش را برای مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده کند. کره جنوبی اخیرا با مشکلاتی دست و پنجه نرم کرده و باید بر روی توانایی های سونگ مین هون تکیه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سردار همین امسال نیم فصل اول لیگ روسیه حتی ۱ گل هم نزد این برای یه مهاجم نوک یعنی فاجعه بعد از علی دایی و مهدوی کیا و وحیدهاشمیان و علی کریمی و نکونام ما دیگه لژیونر درست حسابی نداشتیم

    • بدون نام

      شیشعلی

    • بدون نام

      خربین !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج