جاباما
۶۲۷۵۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تراکتورسازی مشکلی برای حضور در آسیا ندارد

از نظر قائم مقام باشگاه تراکتورسازی، این تیم مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

خبرگزاری تسنیم: کاظم شهریاری درباره آخرین وضعیت باشگاه تراکتورسازی برای حضور در لیگ قهرمان آسیا، اظهار داشت: خدا را شکر با تلاش‌های آقای آجورلو همه پرونده‌هایی که باید پرداخت می‌کردیم، پرداخت شده و تراکتورسازی مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارد. هواداران نگران این موضوع نباشند، چون همه پرونده‌های داخلی و خارجی موجود در کمیته انضباطی و AFC بسته شده است. ان‌شاءالله به‌زودی این مسئله هم از سوی فدراسیون فوتبال اعلام می‌شود و تراکتورسازی به لیگ قهرمانان آسیا می‌رود.

وی با بیان اینکه بدهی‌های باشگاه تراکتورسازی متعلق به سال‌های گذشته بوده است، تصریح کرد: متأسفانه در سال‌های گذشته بدهی‌ها در باشگاه تراکتورسازی انباشته شده بود و هیچ‌کس توجهی به آنها نمی‌کرد. با محرومیت باشگاه از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی، آقای آجورلو تلاش جدی خود را برای پرداخت این بدهی‌ها آغاز کرد و در کمتر از یک سال، بدهی‌ها تسویه حساب شد.

قائم مقام باشگاه تراکتورسازی افزود: علاوه بر آنهایی که از باشگاه شکایت کرده بودند، باشگاه بدهی‌های دیگری هم دارد. افرادی هستند که از تراکتورسازی طلبکارند، اما مردانگی کردند و حتی یک بار هم به روی خودشان نیاوردند. باید از آنها نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم، چون شکایتی از باشگاه نکردند، اما ما هم محبت‌های‌شان را جبران می‌کنیم. سعی خواهیم کرد در اولین فرصت، پول آنها را بپردازیم و از خجالت‌شان در بیاییم.

شهریاری در مورد حضور تراکتورسازی در رقابت‌های جام شهدا گفت: مسئولان سازمان لیگ امسال بار دیگر تصمیم به برگزاری جام شهدا گرفتند و با توجه به اینکه ما هم قهرمان نخستین دوره این مسابقات بودیم، از ما هم برای حضور در آن دعوت کردند. با موافقت کادر فنی، ما هم تصمیم گرفتیم در مسابقات جام شهدا شرکت کنیم. با توجه به اینکه این رقابت‌ها در تهران برگزار می‌شود و تراکتورسازی هم هیچ‌وقت در تهران تنها نمانده است، قطعاً می‌تواند به ما کمک کند. هواداران تراکتورسازی در هیچ‌کدام از شهرهای ایران، تراکتورسازی را تنها نمی‌گذارند و قطعاً در این مسابقات نیز به‌عنوان یار دوازدهم در ورزشگاه حاضر خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج