۶۲۷۵۵۴
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

آنر V۱۰، نسخه‌ای ارزان قیمت از پرچمداران هواوی

هواوی آنر وی ۱۰ که نام دیگر آن هواوی آنر ۹ پرو است، جدیدترین محصول این شرکت خواهد بود. اغلب ویژگی‌ های اساسی پرچمداران جدید سری Mate در هواوی آنر V۱۰ به کار می‌رود.

وب سایت گجت نیوز - دانیال حجاری: هواوی آنر وی ۱۰ که نام دیگر آن هواوی آنر ۹ پرو است، جدیدترین محصول این شرکت خواهد بود. اغلب ویژگی‌ های اساسی پرچمداران جدید سری Mate در هواوی آنر V۱۰ به کار می‌رود.
آنر V10، نسخه‌ای ارزان قیمت از پرچمداران هواوی

میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو محصولاتی فوق‌العاده ارزشمند هستند و تراشه به کار رفته در آن‌ها یکی از بهترین نمونه‌های ممکن در دنیای تکنولوژی تا به امروز است، اما یک مشکل وجود دارد؛ دلیل محبوبیت هواوی از زمان وارد شدن آن به بازار، ارائه سخت افزارهای مشابه به ازای قیمت‌های پایین‌تر در مقایسه با رقبا بود، که این روند با معرفی محصولات جدید خانواده Mate ۱۰ به طور کامل شکسته شد.

اما هواوی آنر V۱۰ که به تازگی در وب سایت TENAA ظاهر شده است، نشان می‌دهد هواوی همچنان قصد ندارد از عرضه محصولات اقتصادی با امکانات و سخت افزار مناسب دست بردارد. این محصول که برخی آن را با عنوان آنر ۹ پرو می‌شناسند، دارای یک نمایشگر ۶ اینچی با نسبت ابعاد تصویر ۱۸:۹ بوده و از این نظر تفاوتی با هواوی میت ۱۰ پرو ندارد. تهیه پنل OLED این صفحه نمایش بر عهده شرکت چینی BOE است، شرکتی که حتی احتمال همکاری اپل با آن در سال‌های آتی برای تهیه پنل OLED برای آیفون‌های ۲۰۱۸ وجود دارد.

آنر V10، نسخه‌ای ارزان قیمت از پرچمداران هواوی

اما مهمترین ویژگی هواوی آنر وی ۱۰ مچهز شدن به تراشه کایرین ۹۷۰ به عنوان اصلی‌ترین قابلیت پرچمداران خانواده Mate ۱۰ است. حافظه رم آن ۶ گیگابایت بوده و به ۶۴ و یا ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی مجهز خواهد شد. دوربین این مدل دوگانه و دارای دو سنسور ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی بوده و همچنان در همکاری با شرکت لایکا توسعه پیدا خواهد کرد. احتمالا در مقایسه با دوربین پرچمداران خانواده Mate ۱۰، برخی قابلیت‌های نرم افزاری از آن حذف شوند.

آنر V10، نسخه‌ای ارزان قیمت از پرچمداران هواوی

احتمال می‌رود قیمت هواوی آنر V۱۰ که احتمالا در ماه آینده میلادی و در شهر لندن رونمایی خواهد شد، ۴۵۰ دلار باشد که نصف قیمت میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو است. البته برای کاربرانی که تنها به داشتن یک گوشی هواوی با نمایشگر ۶ اینچی ۱۸:۹ بسنده می‌کنند، خرید آنر ۷ ایکس را پیشنهاد می‌کنیم. این مدل چند روز پیش از رونمایی پرچمداران جدید هواوی معرفی شد، اما تراشه آن مدل میان‌رده کایرین ۶۵۹ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کلا اشغال است و باطری بشدت داغ میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج