۶۲۷۵۷۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

قلی‌زاده: دوست دارم لژیونر شوم

مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: من دوست دارم لژیونر شوم امیدوارم تا آخر با همین انگیزه بجنگم و به تیم ملی دعوت شوم.

خبرگزاری فارس: علی قلی‌زاده در خصوص خط خوردن از لیست تیم ملی و اینکه چقدر امیدوار است که دوباره به تیم ملی دعوت شود اظهار داشت: برای من این مهم است که زیر نظر کی‌روش کار کنم ، همین که دعوت می‌شوم به تیم ملی برایم خیلی مهم است ولی شرایط بسیار سخت است به خاطر اینکه در پست من بازیکنان خوب و لژیونرهایی حضور دارند که شاید سخت باشد از اینکه در تیم ملی حضور داشته باشم اما همین که به تیم ملی دعوت شوم برایم بسیار خوب و با انگیزه است و اینکه از تیم ملی خط خوردم برایم مهم نیست و انگیزه‌ام را از دست نمی‌دهم و تلاشم را دوچندان می‌کنم تا بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم.

وی در ادامه در خصوص شرایط سایپا و اینکه چقدر بدشانسی را عامل نتایج بد این تیم می‌داند، عنوان کرد: تیم ما بسیار جوان است، نسبت به سال گذشته جوانان زیادی در اختیار داریم ولی با این حال نتایج خیلی خوبی کسب کردیم. در چند بازی از نظر داوری لطمه خوردیم و متأسفانه نتایج به ضرر ما شد. در حال حاضر هم مصدومان زیادی داریم که باعث شده که شرایط ما سخت شود ولی امیدوار هستیم در حال حاضر رتبه خوبی در جدول داریم و اگر مصدومان ما به تیم برگردند مطمئناً شرایطمان بهتر می‌شود، ما باید اینقدر خوب کار کنیم که بحث داوری برای ما مهم نباشد، انشاالله در پایان فصل رتبه خوبی را کسب می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال سایپا در ادامه در خصوص اینکه آیا امیدوار هست لژیونر شود یا خیر؟ اظهارداشت: من دوست دارم لژیونر شوم و فوتبالم را در ادامه در خارج از کشور دنبال کنم، اگر تا آخر با همین قدرت کار کنم و به تیم ملی دعوت شوم امیدوار هستم که در اروپا بازی کنم، مطمئناً وقتی لژیونر شوم راه برای رفتن به تیم ملی هموارتر می‌شود ولی خوشبختانه آقای کی‌روش نشان دادند که اگر در ایران هم خوب بازی کنی به تیم ملی دعوت می‌شوید و خداراشکر ما را به تیم ملی دعوت کرد، ولی خیلی امیدوار هستم که لژیونر شوم و مطمئناً به فکر این کار هستم.

وی در ادامه اظهارداشت: من ۲ سال پیش از کشور هلند پیشنهادی داشتم ولی متأسفانه مصدوم شدم و نتوانستم به کشور هلند بروم و بازی کنم ولی برایم فرق نمی‌کند هرکجایی از اروپا پیشنهاد داشته باشم حتماً فکر می‌کنم و اگر مناسب باشد بازی می‌کنم، برای من مهم این است که پیشرفت کنم، ولی دوست ندارم در لیگ قطر یا امارات به خاطر پول بازی کنم، در ایران هم می‌شود پول درآورد، پول برایم مهم نیست، به دنبال پیشرفت کردن هستم.

قلی‌زاده در خصوص کار کردن با کی‌روش و اینکه چقدر از لحاظ فکری بازیکن حرفه‌ای می‌شود نیز اظهارداشت: هر موقع که به تیم ملی دعوت می‌شوم و در اردو حضور دارم اعتماد به نفسم بالا می‌رود و برای خودم خیلی این اتفاق را خوب می‌دانم. هر بازیکنی آرزو دارد که زیر نظر کی‌روش و مربی بزرگی کار کند. وقتی در حالت عادی از لحاظ شرایط بدنی و روحی ۵۰ درصد باشم وقتی به اردوی تیم ملی می‌روم و بر می‌گردم اعتماد به‌نفس و انگیزه‌ام به ۸۰ درصد می‌رسد و من از این بابت خیلی خوشحالم.

قلی‌زاده در پایان در خصوص بازی مقابل نفت تهران نیز اظهارداشت: بازی بسیار سختی خواهد بود، ما به این ۳ امتیاز احتیاج داریم تا بتوانیم شرایطمان را در جدول بهتر کنیم چرا که چند بازی است که خوب نتیجه نمی‌گیریم، درست است که نفت شرایط سختی را از لحاظ مالی دارد ولی مطمئناً بازی سختی خواهد بود، باید با تمام انگیزه به میدان برویم تا بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم، امیدوارم که از این بازی با پیروزی خارج شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • افشین

      این روزها همه دوست دارند لژیونر شوند.
      شما چطور؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج