جاباما
۶۲۷۵۹۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

تاج: خوشحالم با استعفای طاهری مخالفت شد

رئیس فدراسیون فوتبال، گفت: مدارک استقلال و تراکتورسازی دیروز به طور کامل ارسال شد اما مدارک پرسپولیس نواقصی داشت که امروز آنها را کامل می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: مهدی تاج در گفت‌وگو با برنامه رادیو جوان در مورد سفر به خوزستان گفت: موکبی فدراسیون فوتبال هیأت فوتبال خوزستان و جامعه ورزش فوتبال در چزابه برپا کرده و در این مدت به زائران خدمات ارائه می‌کنند. هزینه این موکب را ورزشکاران تقبل می‌کنند و از افراد پذیرایی می‌کنند. امروز قرار بود من در این موکب حضور پیدا کنم به همین خاطر به اهواز آمدم.

وی در مورد بحث کارلوس کی‌روش و حواشی که اخیرا مطرح شد، اظهار داشت:‌ به اندازه کافی در این مورد صحبت کردم. ما قراردادی داریم و آن را اجرا می‌کنیم. طرفین باید به این قرارداد وفادار باشند و بر اساس بندهای آن عمل کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد ماجرای استعفای علی‌اکبر طاهری از مدیرعاملی پرسپولیس خاطرنشان کرد: به زعم من طاهری زحمات بسیار زیادی برای پرسپولیس کشیده است. فضای این باشگاه آرام است و وضعیت تیم مطلوب است. ۲ روز قبل با او جلسه داشتم و اصلا صحبت استعفا نبود. بعد از این اتفاقات متوجه شدم استعفا داده است. اگر موضوع بازنشستگی مطرح است که این یک موضوع قانونی است. به نظرم باید از حضور طاهری در حوزه فوتبال استفاده کرد. خوشحالم از اینکه مجموعه وزارت ورزش با این استعفا مخالفت کرده است.

تاج در مورد اتمام مهلت صدور مدارک باشگاه‌ها برای اخذ مجوز خروج از کشور، اظهار داشت: تا دیروز این مسئله را پیگیری می‌کردیم. ۲ شب قبل جلسه‌ای با تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال داشتیم و دیروز جلسه‌ای با نفت برگزار کردیم. در بخشی از این جلسه حضور داشتم. مهدی محمدنبی که مسئولیت رتق و فتق این امور را برعهده دارد کارها را پیگیری می‌کند و طراحی بسیای خوبی انجام شده است. تیم نفت امکانات و شرایط لازم را در حال حاضر ندارد. البته امیدواریم آنها بتوانند کار خود را به بهترین شکل انجام دهند. فکر می‌کنم امروز پنجره بسته شود.

وی در مورد اینکه آیا احتمال جایگزین شدن تیم دیگری وجود دارد، گفت: بله این امکان وجود دارد. استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی بیشترین گرفتاری را در بین تمامی باشگاه‌های فوتبال ایران داشتند. این ۳ باشگاه بیشترین تلاش را برای حل مشکلات انجام دادند و همه دست به دست هم دادند تا این مشکل برطرف شود. وزارت ورزش به خوبی در مسئله ورود کرد و واقعا زحمت کشیدند. مدیران عامل دو باشگاه، فدراسیون فوتبال، اعضای سازمان لیگ و کمیته بدوی روی صدور مجوز حرفه‌ای به خوبی کار کردند. تراکتورسازی دیروز تمام مدارک خود را تحویل داد. استقلال هم دیشب تمام مدارک را تحویل داد. پرسپولیس یک دو مشکل کوچک داشت که امروز رفع می‌شود. خودم نگران بودم امروز سؤال کردم و گفتند این مشکلات در حال رفع شدن است. این معضل بسیار بزرگی بود. نتیجه کار برای فوتبال ایران خوب بود. این قوانین و پافشاری‌هایی که صورت می‌گیرد به نفع ما شد. مدیران دیگر می‌دانند قرارداد سوری نداریم. باید بدانند هر قراردادی امضا شود باید پولش را بدهند و باید بر اساس بودجه خود عمل کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد موضوع جادوگری در فوتبال ایران اظهار داشت: متاسفانه این مسائل وجود دارد. در گذشته این اتفاقات بوده و الان بیشتر نشده بلکه رسیدگی به این موضوع بیشتر شده است. به این موضوعات رسیدگی می‌کنیم و با آن برخورد خواهد شد.کمیته اخلاق موضوعی را از باشگاهی متوجه شد و به سرعت همه را محروم کرد و برخورد جدی انجام داد. وقتی این موضوع رسما اعلام شد و با آن به صورت قاطع برخورد کردند، مابقی هم متوجه شدند چنین برخوردی صورت خواهد گرفت. دو موضوع وجود دارد. برخی می‌گویند ما این موضوع را رسانه‌ای نکنیم و به صورت پنهانی حکم دهیم و موضوع دیگر این است که این موضوع را رسانه‌ای کنیم. گاهی برخوردهایی صورت می‌گیرد و رسانه‌ای نمی‌شود. مثلا با موضوع دلالیسم برخورد کردیم و برخی افراد هنوز گرفتار هستند ولی این موضوع را رسانه‌ای نکردیم تا مقامات قضایی حکم قطعی بدهند. این موضوع فعلی را گفتیم رسانه‌ای کنند و با آن برخورد جدی شود تا دیگر شاهد چنین رفتارهایی نباشیم.

تاج در پایان در مورد تجهیزات پخش زنده که کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده است، گفت: شرکتی به نام مایکو جو وجود دارد که آنها طرف قرارداد کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند و با این پشتوانه کار می‌کنند. هدف آنها توسعه فوتبال برای آن بخش از لیگ‌هایی است که به خوبی دیده نمی‌شوند و پخش تلویزیونی ندارند.این شرکت با ۱۴۰ شرکت قرارداد دارد. ما ۲۴ امین کشور آسیا هستیم که که با آنها وارد قرارداد شدیم. مثلا دیدار استقلال و نفت را به صورت آزمایشی به این شرکت دادیم تا پخش کنند. به صورت رسمی با آنها قرارداد بستیم. این شرکت دیدار روز گذشته شاهین بوشهر و قشقایی شیراز را پخش کرد و ۳ هزار نفر آن را نگاه کردند.به طور مثال هر بازی که پخش خواهد شد به مردم اعلام می‌کنیم تا بتوانند مسابقه را نظاره کنند. قرعه‌کشی روز گذشته جام حذفی را هم این شبکه پخش کرد و هم اسپانسر خود مجموعه ما که مردم توانستند از گوشی‌های تلفن خود آن را نظاره کنند.این کاری است که به تازگی آغاز شده و باید آن را ادامه دهیم تا مردم بتوانند مسابقات را از طریق تلفن‌های خود راحت نظاره کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرشا

      چرا خوشحال نباشی؟ وقتی با همین قانون حاجی فتح الله زاده رو برکنار کردید اما برای بقای طاهری در تیم محبوبتون قانون رو دور میزنید..

    • آرشا

      چرا خوشحال نباشی؟ وقتی با همین قانون حاجی فتح الله زاده رو برکنار کردید اما برای بقای طاهری در تیم محبوبتون قانون رو دور میزنید..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج