۶۲۷۶۰۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

محکومیت سرخابی ها به‌خاطر توپ جمع‌کن‌ها

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، آرای خود را در مورد پرونده‌های دعاوی مطالبه وجه مطروحه اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان پس از بررسی مدارک و مستندات واصله در خصوص دعاوی مطالبه وجه، به شرح زیر رأی داد.

۱- درخصوص دعوی مطالبه وجه هیئت فوتبال استان تهران از باشگاه پرسپولیس بابت هزینه‌های توپ جمع کن‌ها، عوامل برانکارد و برگزاری مسابقات لیگ برتر (جام خلیج فارس ۹۶-۹۵) که تیم پرسپولیس میزبان بوده است، این باشگاه محکوم به پرداخت مبلغ ۹۶/۸۰۰/۰۰۰ ریال در حق هیئت فوتبال استان تهران شد. این رأی قطعی است.

۲- دعوی مطالبه وجه هیئت فوتبال استان تهران از باشگاه استقلال بابت هزینه های توپ جمع کن ها، عوامل برانکارد و برگزاری مسابقات لیگ برتر (جام خلیج فارس ۹۶-۹۵) که تیم استقلال میزبان بوده است، این باشگاه نیز محکوم به پرداخت مبلغ ۹۶/۰۰۰/۰۰۰ ریال در حق هیئت فوتبال استان تهران شد. رأی صادره قطعی است.

۳- در پرونده دعوی رویا ظفری به طرفیت باشگاه ماشین سازی تبریز بابت فصل های ۹۳-۹۲ و ۹۴-۹۳ ، باشگاه مذکور محکوم به پرداخت مبلغ ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت قرارداد دو فصل یاد شده و مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال به عنوان هزینه رسیدگی شد. این رأی قطعی است.

۴- در مورد شکایت میلاد نوری از باشگاه سیاه‌جامگان مبنی بر مطالبه وجه، کمیته تعیین وضعیت رأی به محکومیت باشگاه فوق به پرداخت مبلغ ۱/۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به عنوان مطالبه وجه ناشی از قرارداد و مبلغ ۲۴/۰۰۰/۰۰۰ ریال به عنوان هزینه رسیدگی در حق میلاد نوری محکوم کرد. رأی صادره غیر قطعی است و در مهلت ۷ روز پس از ابلاغ، قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

۵-باشگاه گیتی پسند اصفهان با توجه به طرح دعوی از سوی مهران امیری بابت مبلغ قرارداد فصول ۹۵-۹۲ ، محکوم به پرداخت مبلغ ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بعنوان مبلغ قرارداد فوق و ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت هزینه رسیدگی در حق مهران امیری شد. رأی صادره غیر قطعی است و در مهلت ۷ روز پس از ابلاغ ، قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

در صورتی که باشگاه‌های یاد شده در مهلت ۳۰ روز از تاریخ ابلاغ رأی، نسبت به اجرای مفاد آن و کسب رضایت شکات اقدام نکنند، پرونده به کمیته انضباطی فدراسیون ارجاع خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج