۶۲۷۶۳۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رای‌ گیری الکترونیکی در شورای شهر تهران

از این پس رای‌گیری در صحن شورای شهر تهران به صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد.

خبرگزاری ایسنا: از این پس رای‌گیری در صحن شورای شهر تهران به صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد.

محسن هاشمی در جریان بیستمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه از هفته گذشته امکان رای‌گیری الکترونیکی در شورا ایجاد شده است، گفت: این امکان از شورای شهر قبل وجود داشته اما حالا ما در این دوره از آن استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه پس از اتصال اعضا به اتوماسیون که با حواشی خرید تبلت روبرو شد، این بار رأی‌گیری الکترونیک را در راستای حذف کاغذ و اهمیت دادن به محیط زیست اجرایی خواهیم کرد، گفت: همچنین امروز به درخواست یکی از اعضای شورای شهر پنل شاخص‌های آلودگی هوا در صحن نصب شده است.

همچنین رییس شورای شهر در پاسخ به انتقاداتی مبنی بر جانمایی نامناسب تابلوی کنترل کیفیت هوا که در انتهای سالن نصب شده بود، گفت: خب می‌خواهید بیارید و جای من بگذارید و من هم می‌روم آن گوشه جلسه را اداره می‌کنم!

در ادامه حجت نظری در واکنش به رای‌گیری الکترونیک، گفت: ما می‌خواهیم در این شورا همه اقداماتمان شفاف باشد و رای‌گیری الکترونیکی در نهادی بزرگتر همچون مجلس که تعداد اعضا زیاد است کاربرد دارد و این در حالی است که وقتی اعضا دست‌شان را بلند می‌کردند همه اطرافیان از رای او مطلع می‌شدند اما حالا اینگونه نیست.

همچنین مجید فراهانی نیز با بیان اینکه شعار شورای پنجم شیشه‌ای بودن است، گفت: پیشنهاد می‌شود برای مشخص شدن این مطلب که چه اعضایی رای داده و چه کسانی رای نداده‌اند آرا بر روی مانیتور بزرگ شورا مشخص شود.

به گزارش ایسنا، بهاره آروین عضو هیات رییسه شورا نیز با بیان اینکه شمارش دستی آرا سخت است، گفت: آرای اعضا در صورت‌جلسه قید می‌شود و صورت‌جلسه نیز قرار است از این پس بر روی سایت شورای شهر قرار گیرد.

محسن هاشمی نیز خطاب به معترضین، گفت: اگر اعضا حس خوبی در مورد رای‌گیری الکترونیکی نداشتند آن را جمع می‌کنیم اما اجازه دهید این تجربه را نیز کسب کنیم.

نهایتا پاسخ اعضای شورا به اعتراض فرمانداری در خصوص طرح الزام شهرداری تهران به ساماندهی، واگذاری و حق بهره‌برداری املاک، اراضی و اموال غیرمنقول شهرداری به اشخاص حقیقی و موسسات عمومی غیردولتی با رای‌گیری الکترونیکی ثبت شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج