جاباما
۶۲۷۶۶۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پایان تصویربرداری فصل دوم سریال تا دو هفته دیگر

چند خبر از «پاهای بیقرار»

تصویربرداری سریال «پاهای بیقرار» به کارگردانی منوچهر هادی این روزها در محله شاپور پی گیری می شود.

بانی فیلم: تصویربرداری سریال «پاهای بیقرار» به کارگردانی منوچهر هادی این روزها در محله شاپور پی گیری می شود.
چند خبر از «پاهای بیقرار»
منوچهر محمدی با اعلام این خبر افزود: این روزها گروه در لوکیشن منزل مالک در محله شاپور مستقر هستند که در این لوکیشن بازیگرانی چون: آرش مجیدی، افسانه ناصری، سمیرا حسن پور، لیندا کیانی، حمید گودرزی مقابل دوربین هستند. دو روز دیگر هم به منزل نادر با بازی حمید گودرزی می رویم که احتمالا در شهرک غزالی مستقر شویم.
وی همچنین عنوان کرد: تا سه چهار روز دیگر هم سکانس های خارجی را اطراف تهران می گیریم و فکر می کنم همین طور که ادامه می دهیم، تا ۱۵ روز دیگر تصویربرداری فصل دوم به پایان برسد و ضبط سکانس های فصل اول را آغاز کنیم.
«پاهای بیقرار» در سه فصل زمان حال و گذشته تولید خواهد شد. فصل اول و سوم زمان حال و فصل دوم را زمان گذشته شامل می‌شوند که البته در نسخه نهایی و تدوین شده مخاطب با سریالی ۶۰ قسمتی مواجه خواهد شد که تلفیقی از این سه فصل هستند.
فصل دوم از سال ۵۷ تا ۶۴ را به تصویر می‌کشد. بخش‌های گذشته در شهرک غزالی تصویربرداری می‌شود. یکی از استان‌های جنوبی، مناطق جنگی و لوکیشن‌هایی که دارای بافت سنتی هستند هم از دیگر لوکیشن‌های این سریال است.
مسعود رایگان، پانته آ بهرام، حمید گودرزی، مهرانه مهین ترابی، شاهرخ استخری، آرش مجیدی، مهدی صبایی، لیندا کیانی،افسانه ناصری، سمیرا حسن پور بازیگران اصلی سریال «پاهای بیقرار» هستند.
«پاهای بیقرار» ملودرامی خانوادگی است که به قلم مهدی محمدنژادیان و بابک کایدان برای شبکه پنج سیما تولید خواهد شد. این سریال داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد و قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدمهای این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج