۶۲۷۶۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توفیقی: محکومیت استقلال شایعه است

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره پرونده بازیکن خارجی پیشین آبی‌پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه استقلال بیشتر بدهی‌های خود به بازیکنان خارجی را پرداخت کرد و تنها پرونده باقیمانده مربوط به پروپیچ بازیکن اهل کرواسی مانده بود. این بازیکن به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش از استقلال به کمیته انضباطی شکایت کرد. باشگاه استقلال هم به دلیل اینکه پروپیچ یک سال دیگر با استقلال قرارداد داشته و در تمرینات شرکت نکرده، از این بازیکن شکایت کرد. کمیته انضباطی فیفا نیز پرونده را به دادگاه CAS ارجاع داد.

پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت این پرونده و اینکه گفته می‌شود به باشگاه مهلت ۳۰ روزه برای پرداخت مطالبات پروپیچ داده شده است، به تسنیم گفت: این حرف‌ها شایعه بوده و دادگاه CAS رأیی نداده است. روز گذشته (دوشنبه) این دادگاه جلسه‌ای را با حضور قضات خود تشکیل داد و من هم به عنوان نماینده باشگاه استقلال از طریق ویدئو کنفرانس به سؤالات قاضی جواب دادم. وکیل ایتالیایی ما نیز در این جلسه حضور داشت و ارتباط از طریق او صورت گرفت.

وی افزود: جلسه روز گذشته تشکیل شد و چطور ممکن است به این زودی رأی صادر شود؟ ما در مورد عملکردمان توضیحاتی دادیم و منتظر رأی هستیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در رابطه با پرداخت بدهی بازیکنان داخلی گفت: خوشخبتانه کل مستندات‌مان را تحویل دادیم و قرار است به صورت دسته‌بندی اطلاعات آن را در اختیار هواداران قرار دهیم. هوادار باید در جریان باشد که با چه بازیکنانی کنار آمده‌ایم و چه بازیکنانی با باشگاه کنار نیامدند. ضمن اینکه برای بازیکنانی که کنار نیامدند هم، کارهایی انجام دادیم تا این مشکل حل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج