جاباما
۶۲۷۶۷۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

عبدی به بازیگران «سوءتفاهم» پیوست

فیلم سینمایی «سوءتفاهم» تازه‌ترین ساخته احمدرضا معتمدی در حال انجام است و به زودی فیلم جلوی دوربین می‌رود.

خبرگزاری فارس: فیلم سینمایی «سوءتفاهم» تازه‌ترین ساخته احمدرضا معتمدی در حال انجام است و به زودی فیلم جلوی دوربین می‌رود.

پیش تولید فیلم سینمایی «سوءتفاهم» در حال انجام است و گفته می‌شودگفته می‌شود اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران به جمع بازیگران فیلم «سوءتفاهم» اضافه شده‌است. پیش از این حضور لیلاحاتمی و صابر ابر در تازه ترین اثر احمدرضا معتمدی قطعی شده بود. «اکبر عبدی» پیش از این در فیلم «قاعده بازی» با احمدرضا معتمدی همکاری داشت و این دومین همکاری این دو هنرمند به شمار می آید.

عوامل پشت صحنه‌ فیلم سینمایی سوءتفاهم به نویسندگی و کارگردانی احمدرضا معتمدی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی به مرور تکمیل می‌شود. تاکنون حضور پیمان شادمانفر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر به عنوان مدیر فیلمبرداری سوتفاهم انتخاب شده‌است. همچنین کیوان مقدم، برنده تندیس بهترین طراحی صحنه از نوزدهمین جشن خانه سینما طراح صحنه جدیدترین فیلم احمدرضا معتمدی است.

دیگر عوامل فیلم سینمایی سوتفاهم عبارتند از: طراح چهره پردازی: مهرداد میر کیانی، صدابردار: مهران ملکوتی، طراح لباس: سارا سمیعی، مدیر تولید: پیمان جعفری، دستیار و برنامه ریز: حسین فلاح، عکاس: نادر فوقانی، دستیار تولید: سهراب دادگستر، مدیر تدارکات: عطا الله مقدسی و فیلمبردار پشت صحنه: محمود نجفی

احمدرضا معتمدی کارگردانی در شش فیلم سینمایی بلند از جمله «قاعده بازی» و «آلزامیر» را در کارنامه خود به ثبت رسانده و هفتمین اثر بلند خود را با نام سوتفاهم جلوی دوربین می‌برد. سوءتفاهم به تهیه کنندگی جلیل شعبانی و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج