۶۲۷۶۷۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

دلیل عدم انتقال دی‌ماریا به بارسا مشخص شد

یک رسانه فرانسوی دلیل این را که چرا بال آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در تابستان سال جاری راهی بارسلونا نشد، فاش کرده است.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، طبق اعلام رادیو مونت‌کارلو، نافرجام ماندن انتقال آنخل دی‌ماریا از پاری‌سن‌ژرمن به بارسلونا در روز پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اسپانیا به دلیل آغاز پروسه رسیدگی به تخلفات احتمالی باشگاه فرانسوی برای نقض قانون بازی جوانمردانه مالی و تلاش بارسلونا برای بهره بردن از این وضعیت بوده است.

PSG‌ به دلیل انجام دو خرید بزرگ - نیمار و امباپه - در تابستان سال جاری، بیش از درآمدهایش اقدام به خرید بازیکن کرده بود که این این مخالف قوانین یوفا است. به همین دلیل این باشگاه می‌بایست برخی از بازیکنانش را می‌فروخت تا دخل و خرجش را تراز کند و این شرایط باشگاه بارسلونا را برای خرید آنخل دی‌ماریا، بال آرژانتینی پاریسی‌ها به تکاپو انداخت.

کاتالان‌ها پس از ناکامی در خرید فیلیپه کوتینیو از لیورپول به سراغ بال سابق رئال مادرید رفت و امیدوار بود که او را در روز ۳۱ سپتامبر بخرد. پاری‌سن‌ژرمن هم گویا با انتقال دی‌ماریا مشکلی نداشته است چون خودش را برای فروش هافبک سابق رئال مادرید و لوکاس در ازای مجموعاً ۸۰ میلیون یورو آماده کرده بود.

به گزارش رادیو کاتالونیا دی‌ماریا از اینکه او برای جبران تخظی باشگاه از قانون بازی جوانمردانه مالی قربانی شده، عصبانی بوده و در نهایت به نوکمپ نرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • saeid.krj

      اگر فوتبال ما هم همچین قانونی داشت و صدالبته رعایت میشد، الان اینهمه تیم بدهکار نداشتیم و در خطر حذف از جام باشگاه ها نبودیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج