جاباما
۶۲۷۶۸۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اسم رمز گلکسی نوت ۹ سامسونگ مشخص شد

اگرچه گلکسی نوت ۷ گوشی هوشمند پرحاشیه سامسونگ بود اما این شرکت با گلکسی نوت ۸ توانست موفقیت بسیاری را شامل حال خود کند و به یک کمپانی قابل توجهی تبدیل شود.

سخت افزار: اگرچه گلکسی نوت ۷ گوشی هوشمند پرحاشیه سامسونگ بود اما این شرکت با گلکسی نوت ۸ توانست موفقیت بسیاری را شامل حال خود کند و به یک کمپانی قابل توجهی تبدیل شود.
اسم رمز گلکسی نوت 9 سامسونگ مشخص شد
سامسونگ در آگوست سال جاری گلکسی نوت 8 را معرفی کرد. اسمارتفونی که مشخصات رده بالایی برای آن در نظر گرفته شده بود و محصولی بزرگ به شمار می‌رود.
در حالی که مدت زمان طولانی از عرضه گلکسی نوت 8 نمی گذرد به تازگی جزئیاتی از گلکسی نوت 9 فاش شد. گفته می شود این گوشی هوشمند به اسم رمز Crown تحت توسعه قرار داشته و یک محصول قابل توجه از برند کره ای به شمار می رود.
البته جزئیات سخت افزاری آن آشکار نشد اما از مشخصات مدل می توان به صفحه نمایش 6.3 اینچی QHD+، حافظه رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، باتری 3600 میلی آمپری، سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو، دوربین اصلی دوگانه 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت.
اطلاعات بیشتری از مدل در دست نیست و جزئیات فعلی نیز شایعه وار هستند. پیشتر سامسونگ گفته بود که می خواهد گلکسی نوت 9 را با قلمی ارتقا یافته و بهتر همراه سازد، از این رو باید انتظار داشت نسل جدید در بیشتر بخش ها بهبودیافته باشد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج