جاباما
۶۲۷۷۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شجاع یک روز بعد از حکم جنجالی

مدافع جوان پرسپولیس که با حضور در این تیم امیدوار به بازگشت به تیم ملی بود، با توجه به اتفاقات دیدار دربی باید یک جلسه محرومیت را پشت سر بگذارد.

ورزش سه: مدافع جوان پرسپولیس که با حضور در این تیم امیدوار به بازگشت به تیم ملی بود، با توجه به اتفاقات دیدار دربی باید یک جلسه محرومیت را پشت سر بگذارد.

شجاع خلیل زاده به واسطه برخوردی که در دیدار دربی با داریوش شجاعیان داشت، طبق نظر کمیته انضباطی با یک جلسه محرومیت مواجه شده و دیدار مقابل پدیده مشهد را از دست داد. مدافع شماره 3 سرخپوشان که اعتراض خود را نسبت به این حکم اعلام کرده، با انگیزه بالایی در تمرین امروز حضور یافت و امیدوار است از فرصت باقیمانده برای دستیابی به نظر کارلوس کی‌روش سود ببرد.
شجاع یک روز بعد از حکم جنجالی

تیم ملی اکنون دو مدافع میانی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و در صورتی که شجاع بتواند از نظر فنی به شرایط مدنظر کارلوس کی‌روش نزدیک شود، شاید در نهایت یکی از سهمیه‌های حضور در تیم ملی را به خود اختصاص دهد. خلیل زاده که به واسطه خط خوردن از تیم ملی در زمان حضور در سپاهان با مصاحبه‌اش در لیست کارلوس کی‌روش قرار گرفته، بارها با ابراز پشیمانی نسبت به آن اتفاق، از تمایل قلبی خود برای بازگشت به اردوی تیم ملی خبر داده است و باید دید در فرصت باقیمانده قادر به دستیابی نظر سرمربی پرتغالی تیم ملی خواهد بود یا خیر.
شجاع یک روز بعد از حکم جنجالی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج