جاباما
۶۲۷۷۳۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

مرفاوی: کدام مشکل حل شده، حکم کسر امتیاز دارم

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: آقایان می‌گویند مشکلات حل شده اما نه تماسی برای مطالبات ما گرفتند و نه پیگیر نامه‌هایی که به باشگاه و فدراسیون نوشته‌ام، شده‌اند.

خبرگزاری فارس: صمد مرفاوی در خصوص آخرین وضعیت مطالباتش از باشگاه استقلال اظهار داشت: تا الان که با شما صحبت می‌کنم نه کسی با من تماس گرفته و نه صحبتی شده است. متاسفانه امروز شنیده‌ام که آقایان گفته‌اند مشکلات حل شده و مدارک مجوز باشگاه‌ها قرار است امشب به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود.

وی افزود: جالب است که این حرف را می‌زنند. در حالی که من از استقلال طلبکارم و به جای یک حکم،‌دو حکم دارم و حتی حکم کسر امتیاز از استقلال را هم گرفته‌ام اما نه تنها توافقی نشده بلکه حتی تماس هم با من نگرفته‌اند.

مرفاوی ادامه داد: جالب است بدانید همین آقای نبی که دوباره سمت گرفته و الان در سازمان لیگ مسئول رسیدگی به پرونده سه باشگاه نماینده ایران در آسیا است حکم کسر امتیاز از استقلال را امضا کرده اما ظاهرا آقایان امضای خودشان را هم قبول ندارند.

سرمربی سابق استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس، تاکید کرد: من 130 میلیون تومان از استقلال طلبکار هستم و حتی حکم دارم که بابت دیرکرد پولم از باشگاه جریمه بگیرم. این را هم آقای نبی امضا کرده اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است. من در تاریخ 17و18 آبان دو نامه به باشگاه‌ استقلال و فدراسیون فوتبال نوشتم و اعلام کردم که از این باشگاه طلبکارم و حتی از طریق باشگاه پیگیری کردم که شماره نامه هم دریافتم کنم اما باز هم هیچ اقدامی صورت نگرفته و حداقل جواب نامه‌های من را هم نداده‌اند.

متن نامه‌های ارسالی مرفاوی به فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال را در زیر ببنید:

مرفاوی: کدام مشکل حل شده، حکم کسر امتیاز دارم

مرفاوی: کدام مشکل حل شده، حکم کسر امتیاز دارم

مرفاوی در ادامه تاکید کرد: شنیده‌ام به برخی شاکیان گفته‌اند که شما پول، سفته یا چک بگیرید و در صورتی که طلبکاران به باشگاه مراجعه نکنند چک تضمینی آنها در اختیار فدراسیون قرار می‌گیرد. نمی‌دانم این حرف درست است یا نه اما وقتی ما را صدا نکردند چگونه حاضر هستند چک تضمینی صادر کنند. ثانیا اگر قرار باشد طلب 130 میلیونی من را نصف کنند به چه دردم می‌خورد؟ 30 میلیون هم مالیات آن را در همان سال پرداخت کردم و چیزی دستم را نمی‌گیرد. آیا این حق‌الناس نیست؟ شنیده‌ام گفته‌اند وزیر ورزش چنین خواسته‌ای داشته که مطالبات بازیکنان را نصف کنید. بعید می‌دانم وزیر چنین خواسته‌ای داشته و شاید او اصلا راضی به این کار نباشد. متاسفانه از قول وزیر ورزش در باشگاه استقلال حرف می‌زنند و مدعی می‌شوند که سلطانی‌فر گفته 50 درصد به بازیکنان و طلبکاران بدهید. من این حرف را باور نمی‌کنم. چون وزیر آنقدر سرش شلوغ است و کار مهمتر دارد که در درصد پرداخت مطالبات بازیکنان دخالت نکند.

وی ادامه داد: شخص مهدی تاج هم نباید به هر نحوی قبول کند که با طلبکاران اینگونه برخورد شود. اگر مدیران قبلی مطالبات را پرداخت می‌کردند اوضاع به این شکل نمی‌شد. جالب است می‌بینم افتخاری مدیران قبلی را متهم می‌کند و می‌گوید در حال پرداخت بدهی آنها است. او هم که رویه‌اش همان رویه سابق است. اگر قرار بود او هم بدهی قبلی‌ها را ندهد پس چرا آمد؟

سرمربی سابق استقلال در ادامه تاکید کرد: من از صبای قم هم طلبکارم و نمی‌دانم به چه کسی باید مراجعه کنم. آقایان باید مالیات من را می‌دادند که این کار را نکردند. ما تا آخرین لحظه تلاش کردیم تیم سقوط نکند و نمی‌خواهم در این مصاحبه به مباحث پشت پرده‌ای که اتفاق افتاد،اشاره کنم. اما اگر ما تلاش نمی‌کردیم صبا زودتر از ماشین‌سازی سقوط می‌کرد.

مرفاوی در پایان گفت‌وگو با فارس، تاکید کرد: امیدوارم آقایانی که می‌گویند مشکل حل شده فکری به حال مطالبات مربیان و بازیکنان سابق کنند و به همین سادگی نگویند مشکلات حل شده است چون ما از باشگاه طلبکاریم اما هیچ کسی با ما تماس نگرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارتش سرخ 666666

      اره اونوقت کیسه هامیگن طارمی غیرقانونی بازی کرده بایدقهرمانی ازپرسپولیس گرفته بشه اخه شل مغزاشماکه حکم کسرشیش امتیازتون هم امضاشده بعدآب ازآب تکون نمیخوره حالاهی بگیدمسوولین فدراسیون پرسپولیسین

    • تاجی ام

      لنگی باز حرف خنده دار و بی منطق زدی؟ آخه این چ شباهتی داشت ب دزدی و کلاهبرداری طارمی از تیم ترکیه ای ؟؟؟؟؟ واقعا بی منطق ترین تماشاگرای دنیایین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج