۶۲۷۷۳۶
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

آینده پرسپولیس؛ پایان تلخِ یک داستان شیرین

طاهری یکی از باثبات‌ترین مدیران پرسپولیس بوده است. ۲۸ ماه حضور شاید در تیم‌های اروپایی عددی متوسط باشد اما در مدل مدیریتی ایرانی یک رکورد محسوب می‌شود. رکوردی که طاهری به آن رسید و کارنامه پرافتخاری را هم ثبت کرد.

وبسایت نود: طاهری یکی از باثبات‌ترین مدیران پرسپولیس بوده است. ۲۸ ماه حضور شاید در تیم‌های اروپایی عددی متوسط باشد اما در مدل مدیریتی ایرانی یک رکورد محسوب می‌شود. رکوردی که طاهری به آن رسید و کارنامه پرافتخاری را هم ثبت کرد.

در زمان طاهری، پرسپولیس یکی از بهترین دوران تاریخ باشگاه را تجربه کرد و افتخارات زیادی را بدست آورد. افتخاراتی که به کارنامه مدیریتی او با وجود نقاط ضعفی که داشت نمره قبولی می‌دهد. این نمره قبولی اما در صورت قبول استعفای طاهری تغییر ماهیت خواهد داد. مثل دانش‌آموزی که تمام سال تحصیلی را با موفقیت و تلاش گذرانده باشد اما در امتحان نهایی برگه را سفید بدهد. طاهری هم می‌تواند در صورت جدایی از پرسپولیس در بهترین دوره مدیریتی باشگاه پرسپولیس بدترین پایان را در این باشگاه داشته باشد.

پیش از این شاید از رویانیان به عنوان بدترین مدیری که پرسپولیس را ترک کرد یاد می‌‌شد. مدیری که برخلاف طاهری حتی در زمان حضورش هم روزهای درخشانی نداشت و با بدهی میلیاردی، آینده این تیم را هم تیره کرد. طاهری حالا اگر در این شرایط پرسپولیس را رها کند حتی از رویانیان هم جلوتر خواهد بود. اگر مدیرعامل سابق قرمزها در این شرایط از پرسپولیس برود علاوه بر بدهی‌های میلیاردی، تیمی بدون سرمربی در پایان فصل و بدون چند بازیکن کلیدی و محروم از دو پنجره فصل نقل و انتقالات را به حال خود رها کرده و رفته است. همچنین مشکلات ریشه‌ای با اسپانسر و شکایت اسپانسر قبلی که بی‌شک کسی به جز طاهری و اطرافیانش نمی‌تواند این پرونده را حل کرده و بدهی‌های کلان را از اسپانسر بگیرد.

البته رفتن طاهری در این وضعیت فقط به مشکلات گفته شده ختم نمی‌شود. بعد از طاهری باید راه‌حلی برای این مشکلات اندیشیده شود. بعید است که مدیر عادی نمی‌تواند برای این حجم از مشکلات راه حلی پیدا کند مگر این که یا نفوذ زیادی داشته باشد یا جیب شخصی پرپول. همین مساله افرادی سودجو را که مدتهاست به دنبال دری برای ورود به این باشگاه هستند به پرسپولیس نزدیک‌تر از همیشه می‌کند. افرادی که شاید برای مسکن موقت مشکلات تیم گزینه خوبی به نظر برسند اما حضور آنها به منزله زدن چوب حراج به پرطرفدارترین تیم ایران خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به امید نابودی کامل لنگیا و سردسته شان فردوسی کور .....الهی آمین

    • محمدحسین

      دیه شما شروع کنین ب روضه خوندنو کسشعر نوشتن...

    • بدون نام

      ...دیده درست بشو نیست وهزاران مشگل جدید روهم اضافه کرده حالا در رفته که هم خودش پاسگو نباشه وهم مدیر بعدی مشگلات رو بتونه بندازه گردن این واون مثل مدیریت کلان کشورمون

    • بدون نام

      ببخشید میشه به ما بفهمونی کدوم افتخارات زیاد که ما ندیدیم؟چرا اینقدر یه آدم رو الکی با یه حرکت میبرید به عرش وبا یه حرکت با کله می کوبونید رو زمین؟ درسته پرسپولیس قهرمان شد وبازبهاش هم تماشاگراشو راضی کرد ولی افتخارات زیاد تو سه سال چی هست منظور کدوم افتخاری؟بهترین تیم چند سال اخیر به نیمه نهایی بردن خیلی افتخاره؟ چقدر شما....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج