۶۲۷۸۶۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تاکید ایران بر لزوم پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی

جمهوری اسلامی ایران در کمیته چهارم مجمع عمومی سازمان ملل متحد، بار دیگر از جامعه بین المللی خواست تا مانع تداوم اشغالگری رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین و جولان شوند.

خبرگزاری ایرنا: جمهوری اسلامی ایران در کمیته چهارم مجمع عمومی سازمان ملل متحد، بار دیگر از جامعه بین المللی خواست تا مانع تداوم اشغالگری رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین و جولان شوند.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، در بیانیه ای که «حسین ملکی» رایزن اول نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در این کمیته قرائت کرد، قویا تداوم اشغالگری در فلسطین و جولان سوریه، گسترش شهرک های صهیونیستی و مصادره زمین های فلسطینی به وسیله رژیم اشغالگر قدس محکوم شده است.

این بیانیه اشغالگری های رژیم صهیونیستی را نمونه آشکار نقض قوانین بین المللی و اقدامی ضد انسانی دانسته و یادآور شده است: بر اساس گزارش سال گذشته سازمان ملل، یک سوم از کشته شدگان فلسطینی را کودکان تشکیل می دهند.

در بیانیه جمهوری اسلامی ایران همچنین جولان بخش جدایی ناپذیر جمهوری عربی سوریه دانسته و تاکید شده است: جمهوری اسلامی ایران هرگونه سیاست های غیرقانونی و تبعیض آمیز در قبال مردم سرزمین های اشغالی، حضور پایگاه نظامی رژیم در مناطق مسکونی و غیرنظامی و همچنین ساخت و گسترش شهرک ها را نقض آشکار حقوق بین الملل، منشور ملل متحد، قطعنامه های مربوطه سازمان ملل و کنوانسیون چهارم ژنو می داند.

در این بیانیه تصریح شده است: در حالی که این اشغال را محکوم می کنیم از جامعه بین المللی و تمامی سازمان های مربوطه می خواهیم تا بر رژیم اشغالگر فشار آورند تا به طور کامل از تمام سرزمین های عربی اشغالی، از جمله سرزمین های فلسطینی خارج شود.
جمهوری اسلامی ایران در این بیانیه تصریح کرده است: دولت ما به طور کامل از مقاومت قانونی مردم فلسطین علیه اشغالگری و تلاش مستمر آن ها برای بهره مندی از حقوق غیرقابل انکار در جهت تعیین سرنوشت خود، حمایت می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج