جاباما
۶۲۷۸۷۱
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

مرگ مرد میانسال؛ قتل یا خودکشی با قرص برنج؟

راز قتل مرد میان‌سالی که چهار سال قبل در پی مسمومیت با قرص برنج جانش را از دست داد سربه‌مهر باقی ماند، هرچند دادسرا پنج متهم را برای محاکمه به دادگاه معرفی کرده ‌بود.

روزنامه شرق: راز قتل مرد میان‌سالی که چهار سال قبل در پی مسمومیت با قرص برنج جانش را از دست داد سربه‌مهر باقی ماند، هرچند دادسرا پنج متهم را برای محاکمه به دادگاه معرفی کرده ‌بود.
بهمن سال ٩٢ مأموران پلیس در جریان مرگ مرد ٦٠ ساله‌ای قرار گرفتند که به ‌نظر می‌رسید مسموم شده و جانش را از دست داده است. وقتی خانواده این مرد جسد را پیدا کردند و به پلیس خبر دادند، ابتدا ادعا کردند این مرد خودکشی کرده‌ و با خوردن قرص برنج جانش را از دست داده ‌است.
هرچند پزشکی‌قانونی این ادعا را تأیید کرد و علت مرگ مسمومیت با قرص برنج اعلام شد، اما پلیس متوجه شد این مرد با همسر و پدر همسرش اختلافاتی داشته، ضمن اینکه به‌خاطر ارتباط با زنی دیگر زندگی شخصی او دچار مشکلاتی بوده است. در ابتدا همسر و پدرزن مقتول به‌عنوان مظنونان اصلی پرونده بازداشت شدند.
همسر مقتول در بازجویی‌ها به مأموران گفت: چندسالی بود که من به‌خاطر حضور زن دیگری در زندگی شوهرم با او اختلافاتی داشتم و درگیری‌های ما زیاد بود. زنی که با شوهرم ارتباط داشت عضو یک فرقه انحرافی بود و چندباری به شوهرم گفته‌ بود، اگر بمیری به بهشت می‌روی حتی یک‌بار به او گفته بود خودکشی‌کردن تو باعث می‌شود پاک شوی و به بهشت بروی، من فکر می‌کنم آن زن در مرگ شوهرم نقش داشته‌ است.
پلیس زنی را که با مقتول ارتباط داشت، بازداشت کرد. این زن ادعا کرد نقشی در قتل مرد میان‌سال نداشته ‌است. او گفت: من هیچ نقشی در این قتل نداشتم و اصلا خبر ندارم چه اتفاقی افتاده ‌است. البته مقتول بارها از زندگی شخصی‌اش نزد من گله کرده‌ بود. زمانی که مأموران از این زن خواستند تا تلفن همراهش را برای بررسی بیشتر تحویل دهد، مشخص شد این زن راز بزرگی را از مأموران پنهان می‌کند، چراکه گوشی تلفنی را به مأموران تحویل داد که مشخص شد متعلق به یک مرد است و این زن به‌دروغ ادعا کرده گوشی متعلق به اوست.
این زن نتوانست دلیل قانع‌کننده‌ای برای مأموران ارائه دهد که چرا دروغ گفته است و به‌عنوان مظنون بازداشت شد. همچنین مردی که تلفن همراه متعلق به او بود نیز بازداشت شد و مرد دیگری هم که گوشی را تحویل مأموران داده بود، به‌عنوان مظنون دیگر پرونده دستگیر شد.
به‌این‌ترتیب علاوه بر همسر و پدر همسر مقتول، سه نفر دیگر به‌عنوان مظنون دستگیر شدند، اما از آنجایی که مدرک محکمی علیه هیچ‌کدام از آنها نبود، همگی با قرار وثیقه آزاد شدند.
روز گذشته پرونده این پنج مظنون برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. به‌جز زنی که مقتول با او ارتباط داشت، دیگر متهمان در جلسه دادگاه حاضر شدند و همگی عنوان کردند عامل قتل مرد میان‌سال نبوده‌اند. همسر مقتول به قضات دادگاه گفت: من فکر می‌کنم زنی که با شوهرم ارتباط داشت باعث مرگ او شده است.
او به‌شدت شوهرم را تحریک به خودکشی می‌کرد و می‌گفت یکی از راه‌های رسیدن به پاکی، خودکشی‌کردن است و احتمال اینکه شوهرم خودکشی کرده ‌باشد بیشتر از این است که او به قتل رسیده ‌باشد، البته زنی که با او ارتباط داشت عامل تحریک‌کننده شوهرم در این خودکشی بود. با توجه به اینکه زنی که مقتول با او ارتباط داشت در جلسه دادگاه حاضر نشده‌ بود، درحالی‌که گفته‌های او و پاسخ‌هایی که به پرسش قضات می‌داد می‌توانست در حل گره پرونده راهگشا باشد، هیئت قضات جلسه رسیدگی را تجدید کردند و از دادسرا خواستند تا با شناسایی و بازجویی مجدد از این زن پرونده را دوباره بررسی کنند. به‌این‌ترتیب با تصمیم قضات، پرونده یک‌بار دیگر به دادسرای جنایی تهران برگشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی گلپا

      ب احتمال زیاد قضیه همسرکشی بایدباشه به این افرادی که خیانت می کنن باید گفت هرکجابری آسمون همین رنگ هیچ همسری برنمی تابد که همسرش خیانت کند اگرحق طلاق باهردونفرباشه این پدیده همسرکشی کم می شه خدالعنت کندکسی که خیانت می کند اگر ی لحظه خودشو جای همسرش بذاره وقتی می فهمه بهش خیانت شده چه حالی میشه

    • محمد سلطان

      مسولان جای اینکه اعتراضشان را به واردات میوه با گلابی خوردن نشان دهند اگر راست میگویند با خوردن قرص برنج نشان دهند!

    • بدون نام

      کسی که خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه
      آخه مرد 60 ساله تو که زن داشتی عمری ازت گذشته بود رابطه داشتن با یه زن دیگه چه معنی داشت آقایون انگار تا لحظه مرگ هم دست از افسار گسیختگی هاشون بر نمیدارن بیچاره زن بدبختش که هم زنده این مرد براش دردسر بوده هم مرده اش

      پاسخ ها

      • مهدی گلپا

        بدون نام عزیز خیلی از آقایون هستن تا لحظه مرگش وفا دار به همسرش می مونه البته کسایی هستن نمی تونن امیال هواسرانی شونو کنترل کنن هم مرد هستن هم خانم بیشتر بستگی ب نوع تربیت و لقمه ای که خوردن داره لقمه حرم خیلی کارها می کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج