جاباما
۶۲۸۰۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیراهن تیم‌های ملی طراحی مجدد نخواهد شد

روابط عمومی کمپانی آدیداس با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به اظهارات اخیر وزیر ورزش اسپانیا گفت: پیراهن تیم‌های ملی طراحی مجدد نخواهد شد و هر مدلی در دو نوبت تایید فدراسیون‌فوتبال هر کشور را گرفته است.

خبرگزاری فارس: کمپانی‌ آدیداس در واکنش به اظهارت تند وزیر ورزش اسپانیا در بیانیه‌ای خاطر نشان کرد: بحث در مورد لباس جدید اسپانیا برای جام جهانی در تابستان آینده در روسیه معنایی ندارد، بحثی با شما نداریم و این لباس دو بار تایید رسمی فدراسیون فوتبال اسپانیا را در دل قرارداد رسمی جای داده و اکنون وقت لغو یا تغییر چیزی نیست، می‌توانید این لباس را انتخاب نکنید اما باید کل مبلغ پرداخت شده همچنین مبلغ مربوط به جریمه را بدهید. از طرفی آدیداس حق شکایت از وزیر ورزش یا هر شهروند اسپانیایی بابت توهین یا ضد تبلیغ علیه خود را محفوظ می‌داند.

در ادامه این بیانیه آمده است: آدیداس و RFEF (فدراسیون پادشاهی فوتبال اسپانیا) می خواهند روشن کنند که تولید و طراحی پیراهن تیم ملی فوتبال اسپانیا در طول جام جهانی ۲۰۱۸ در روسیه فراتر از هرگونه دغدغه سیاسی است، آدیداس بیش از ۳۰ سال از حامیان تیم ملی اسپانیا بوده این که آدیداس را داخل مشکلات سیاسی اسپانیا جلوه دهید، کمال بی انصافی است.
علامت سه باند زرد رنگ، چیز جدیدی نیست که مقامات اسپانیایی امروز از آن شگفت زده شده باشند، پیراهن های قدیمی اسپانیا نیز این علامت را داشته و رنگ زرد و قرمز آن ربطی به کاتالونیا ندارد. مگر پرچم اسپانیا قرمز و زرد نیست و مگر کاتالونیا بخشی از اسپانیا نیست که اینگونه عصبانی شده‌اید؟ طراحی پیراهن فعلی خلاصه‌ای از شجاعت و خشم تیم اسپانیا با گرافیک قرمز، زرد و آبی متمایل به بنفش با رگه‌های الماسی است که بهترین ویژگی این تیم را نشان می دهد: سرعت، انرژی و سبک بازی شناخته شده آن. کیت اولیه اسپانیا نیز با شلوار آبی پررنگ و جوراب های سیاه و سفید تکمیل شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج