۶۲۸۰۳۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

جنجال بزرگ برای یاران انصاری فرد در آتن

در روزهایی که بازگشت ستاره ایرانی به خط حمله المپیاکوس این تیم را در مسیر فرار از بحران قرار داده بود، اتهام جرایم سازمان یافته به مالک این باشگاه دردسرساز شد.

ورزش سه: در حالی که نتایج المپیاکوس به نسبت هفته های ابتدایی فصل بهتر شده و این تیم با چند برد متوالی و درخشش کریم انصاری فرد توانست دوباره چهره مدعی قهرمانی به خود بگیرد، جنجال های رقم خورده پیرامون دست داشتن مالک این باشگاه به عنوان متهم ردیف اول در جرایم سازمان یافته، بار دیگر بحران را به اردوی مدافع عنوان قهرمانی یونان تزریق کرد؛ تا جایی که بسیاری از کارشناسان و اهالی فوتبال در یونان خواستار لغو امتیاز و پروانه باشگاهی المپیاکوس و مالک جنجالی اش شدند.

بنا به ادعای رسانه های یونانی که امروز تیتر تمامی اخبار و روی جلد روزنامه های چاپ آتن و سایر شهرهای یونان بود اینگلیس ماریناکیس، مالک باشگاه المپیاکوس یونان با رای دادگاه تجدیدنظر یونان به همراه ۲۷ نفر دیگر متهم به اعمال جرایم سازمان‌یافته در فوتبال از جمله تغییر نتایج بازی‌ها شدند. کلاهبرداری و بمباران افکار عمومی با تحریک‌های گسترده، از دیگر اتهامات مندرج در کیفرخواست ارائه شده است که می‌تواند گرفتاری بزرگی را برای پرافتخارترین تیم فوتبال باشگاهی یونان به دنبال داشته باشد.


جنجال بزرگ برای یاران انصاری فرد در آتن

به دنبال رای دادگاه تجدید نظر نیز وزیر ورزش یونان اعلام کرد که متهمان پرونده توطئه و جرایم سازمان‌یافته در فوتبال و ورزش باید ظرف 15 روز هر گونه فعالیت در ورزش را ترک کنند. این مقام دولتی یونان حتی خواستار خروج متهمان از این کشور با اتکا به قوانین یونان شد.

تیم المپیاکوس آتن کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد که در تمام سال های اخیر به عنوان باشگاهی متمول در آتن در بسیاری از رشته‌های ورزشی بخش‌های آقایان و بانوان فعالیت حرفه‌ای در سطح یونان و اروپا دارد. اینگلیس ماریناکیس، مالک ثروتمند المپیاکوس مدتی قبل باشگاه انگلیسی ناتینگهام فارست را نیز خریداری کرده بود تا نشان دهد از چه قدرت مالی و مدیریتی برخوردار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخ که چقدر بدشانسی ... تازه داشت همه چیز به نفعت میشد این داستان پیدا شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج