۶۲۸۰۶۸
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

توضیح درباره آزمون جدید استخدامی دولت

جمشید انصاری رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت در خصوص زمان برگزاری آزمون جدید استخدامی گفت: معمولاً آزمون استخدامی را در آخر پاییز برگزار می‌کنیم. این بستگی به این دارد که دستگاه‌ها فهرست مشاغلی که برای آنها نیرو نیاز دارند را آماده کنند.

خبرگزاری فارس: جمشید انصاری رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت در خصوص زمان برگزاری آزمون جدید استخدامی گفت: معمولاً آزمون استخدامی را در آخر پاییز برگزار می‌کنیم. این بستگی به این دارد که دستگاه‌ها فهرست مشاغلی که برای آنها نیرو نیاز دارند را آماده کنند.

انصاری در پاسخ به این سؤال که آیا رئیس جمهور برای متوقف شدن استخدامی ها دستوری صادر کرده گفت: من چیزی نشنیده ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاطمه

      خدا وکیلی ازمون اجرا کنیید از همه رشته ها مثل زنتیک زیست شناسی کشاورزی و......بگیرید بخدا بچه ها مون دیوو نه شدن از بس دذس خوندن اینم نتیجه اش بیکاری و تو خونه نشستن و ما والدین چه تقصیری کردیم که بدبختی کردیم کارگری کردیم خرجشون کردیم حالا هم هر روز دعوا و اوقات تلخی داشته باشیم به خدا خسته شدیم به پیغمبر زندگیمون داره به سختی میگذره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شایدبعدا ازاستخدام خواص ،نوبت به بچه های من با زنشسته وتوکارگر هم برسه .اگروعده ها از روز اول دروغ نبود ،هیچ وقت اینهمه خرج نمیکردم بچه ام تا این حد تحصیل کنه که عاقبتش بیکاری وخانه نشینی باشه . به کی بگیم ؟

    • رضا

      یکبار بگيد بچه های مسئولان چون دارای ژن خوب هستند از بدو تولد باید استخدام بشن، قانون بزارند و همه مارو هم راحت کنید! ديگه آزمون استخدامی و شو برگزار نکنید!!! من تو استخدامی نوبت چهارم حدنصاب نمره لازم رو کسب کردم اما ژن ناجوري دارم که پرونده ام رو بررسی نکردن! برای من جای سوال هست چطور از یک خانواده چهار نفر در یک سازمان مشغول کار هستن! نمی دونم شايد بند نافشون رو بریدن انداختن تو اون سازمان!

    • زهرا

      خدا خودت این بچه های مظلوم تحصیلکرده را کمک کن من چهار تا لبسانس و فوق لیسانس بیکار دارم که تمام زحمت کشیمو خرجشون کردم خودشون هم موهای سرشون ریخته چکار کنیم حالا هم پارتی نداریم روزها کارمون شده جنگ و دعوا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج