۶۲۸۱۲۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

واکنش به بازداشت گسترده شاهزادگان سعودی

«سعود القحطانی» مشاور دفتر پادشاهی عربستان سعودی در توئیتی در حساب خود در تویتر به شدت از اقدامات حاکمیت در مبارزه با فساد تعریف و تمجید کرد.

جماران: «سعود القحطانی» مشاور دفتر پادشاهی عربستان سعودی در توئیتی در حساب خود در تویتر به شدت از اقدامات حاکمیت در مبارزه با فساد تعریف و تمجید کرد.

دفتر پادشاهی عربستان سعودی در نخستین واکنش به بازداشت گسترده شاهزاده ها و مسئولان سعودی در چارچوب مبارزه با فساد در این کشور از اقدامات شاهزاده «محمد بن سلمان» در مبارزه با فساد و صیانت از دارایی های عمومی و ایجاد آینده کشور تقدیر کرد.
«سعود القحطانی» مشاور دفتر پادشاهی عربستان سعودی در توئیتی در حساب خود در تویتر به شدت از اقدامات حاکمیت در مبارزه با فساد تعریف و تمجید کرد.
القحطانی در ادامه نیز از محمد بن سلمان ولیعهد این کشور نیز تمجید و تشکر کرد و این اقدامات را در راستای مبارزه با فساد و صیانت از دارایی های عمومی و ایجاد آینده روشن برای این کشور دانست و از آن تقدیر کرد.

شبکه تلویزیونی«العربیه» عربستان سعودی شنبه شب گزارش داد که کمیته مبارزه با فساد به ریاست محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور شنبه گذشته 11 شاهزاده، 4 وزیر و ده ها نفر دیگر از مسئولان و تاجران این کشور را به اتهام فساد مالی بازداشت کرده است.

این در حالی است که ملک «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی روز شنبه دستور تشکیل «کمیته مبارزه با فساد» به ریاست «محمد بن سلمان» ولیعهد این کشور را صادر کرده بود.

در همین حال، یک منبع عربستانی به سی ان ان گفت که الولید بن طلال متهم به «پولشویی، رشوه دادن و گروکشی از برخی مسئولان است» و اکنون از وی در همین زمینه تحقیقات صورت می گیرد، این در حالی است که از شاهزاده متعب بن عبدالله به اتهام اختلاس و ایجاد پست های توهمی تحقیقات صورت می گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاشکی مبارزه با فساد مالی و پولشویی ، در کشور ما هم اتفاق بیفتدو ریشه آن کنده شود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج