جاباما
۶۲۸۱۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انصاری‌فرد بهترین مهاجم فعلی المپیاکوس

یک رسانه معتبر ورزشی یونان با بررسی وضعیت مهاجمان المپیاکوس از کریم انصاری‌فرد به عنوان بهترین بازیکن خط حمله این تیم آتنی یاد کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رادیو ورزش یونان، باشگاه المپیاکوس برای حل مشکل خط حمله به دنبال راه‌حلی در فصل نقل و انتقالاتی ماه ژانویه است.

این رسانه یونانی در ادامه خبرش آورده است: هم‌اکنون کریم انصاری‌فرد نشان داد که تنها مهاجم المپیاکوس در شرایط ایده‌آل است. محمد بن و امانوئل امنیکه، مهاجمان آفریقایی همواره با مشکلاتی مواجه بودند. شایعه‌هایی وجود دارند که براون ایدیه، مهاجم نیجریه‌ای سابق المپیاکوس که فصل گذشته راهی سوپر لیگ چین شد شاید دوباره به یونان بازگردد. امانوئل امنیکه که با ۲ میلیون یورو به المپیاکوس آمده است به خاطر عدم شرایط باثبات و مطلوب از این تیم جدا خواهد شد.

تیم المپیاکوس هم‌اکنون انصاری‌فرد (ایران)، امنیکه (نیجریه‌)، بن (کومور)، سبا (آرژانتین) و اوروس (صربستان) را به عنوان بازیکنان خط حمله در اختیار دارد. در این میان کریم انصاری‌فرد با وجود بازی‌های کمتر در ترکیب تیم المپیاکوس توانسته موفق‌تر از سایر هم‌پستی‌هایش کار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج