جاباما
۶۲۸۱۲۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

نخ دندان سه بعدی هم از راه رسید

پاک کردن لای دندان ها با خلال دندان یا نخ دندان فرایندی وقت گیر است که معمولا باعث پاک شدن همه جرم ها نیز نمی شود؛ اما نخ دندان سه بعدی می تواند این مشکل را حل کند.

خبرگزاری مهر: پاک کردن لای دندان ها با خلال دندان یا نخ دندان فرایندی وقت گیر است که معمولا باعث پاک شدن همه جرم ها نیز نمی شود؛ اما نخ دندان سه بعدی می تواند این مشکل را حل کند.
نخ دندان سه بعدی هم از راه رسید

به نقل از نیواطلس، عموم دندان پزشکان به مردم توصیه می کنند حداقل روزی یک بار با نخ یا خلال دندان لابلای دندان های خود را پاکسازی کنند تا از پوسیدگی آنها جلوگیری شود.

با ابداع نخ دندان سرتاسری سه بعدی می توان این کار را یک بار و با دقت کافی انجام داد تا بهداشت دهان و دندان به بهترین نحو رعایت شده باشد. شرکت بلیزیدنت سازنده این نخ دندان آن را به طور اختصاصی برای هر فرد و بر مبنای فرم دهان وی طراحی می کند.

هر فرد برای تهیه نخ دندان سه بعدی باید عکس اسکن شده دهان و دندانهایش را برای این شرکت ارسال کند تا بر اساس آن قالب نخ دندان سه بعدی طراحی و تولید شود.

نخ دندان یادشده متشکل از نخ هایی است که به طور دقیق بر مبنای محل فاصله گذاری دندان های هر فرد در یک قالب پلاستیکی جاگذاری شده اند و پس از هر بار استفاده از طریق یک قرقره که در انتهای قالب قرار دارد قابل تعویض هستند.

قالب یادشده شباهت زیادی با قالب دندان مصنوعی دارد و نخ های دندان جاگذاری شدن در آن می توانند عمق فواصل دندان ها را پاکسازی کنند. نخ قرقره این ابزار برای ۵۰۰ بار تمیز کردن لای دندان ها کافیست و پس از آن باید از نخ دندان تازه ای استفاده شود.

هزینه اسکن کردن دندان ها بدین منظور ۷۵ تا ۱۰۰ دلار و هزینه خرید خود دستگاه نخ دندان سه بعدی ۱۹۹ دلار اعلام شده است. ارسال این دستگاه به منزل چهار هفته زمان نیاز دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسواک و خلال دندون فقط.نخ همش تبلیغه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج