۶۲۸۱۲۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خودروهای گوگل، بدون راننده به خیابان می آیند

شرکت وایمو سازنده خودروهای خودران وابسته به آلفابت (شرکت مادر تخصصی گوگل) می گوید برای اولین بار تولیدات خود را بدون راننده کمکی در خیابان های آریزونا به حرکت در می آورد.

خبرگزاری مهر: شرکت وایمو سازنده خودروهای خودران وابسته به آلفابت (شرکت مادر تخصصی گوگل) می گوید برای اولین بار تولیدات خود را بدون راننده کمکی در خیابان های آریزونا به حرکت در می آورد.
خودروهای گوگل، بدون راننده به خیابان می آیند

به نقل از ورج، این شرکت اعلام کرده از اواسط ماه اکتبر مینی ون های ساخت خود را به طور کاملا خودران به خیابان ها می فرستد. تا پیش از این فردی به عنوان دستیار راننده در تمامی این خودروها حضور داشت تا در صورت وقوع هرگونه اختلال یا نقص فنی از تصادف اتومبیل های یادشده جلوگیری شود.

اما با برطرف شدن نگرانی ها در این زمینه از این پس تمامی سرنشینان خودروهای یادشده را مسافرانی تشکیل می دهند که قصد دارند به مقصد برسند.

کارشناسان این تحول را نقطه عطف مهمی تلقی کرده و می گویند به نظر می رسد با استفاده عمومی از خودروهای خودران گوگل فاصله زیادی نداریم. قرار است جزئیات بیشتر در این زمینه توسط جان کرافیک مدیرعامل وایمو در جریان برگزاری یک کنفرانس فناوری در لیسبون طی روزهای آینده اعلام شود.

وایمو قرار است یک دوره آزمایشی برای کنترل و هدایت خودروهای خودران نیز برگزار کند. اما در مورد جزئیات آن هنوز اطلاع رسانی نکرده است. احتمال می رود در آغاز حرکت خودروهای خودران وایمو در خیابان ها یکی از کارکنان این شرکت برای احتیاط کماکان در صندلی پشتی حضور داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج