جاباما
۶۲۸۱۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ادعای غلام نژاد؛ توفیقی مرا تهدید کرد

یکی دیگر از کسانی که به حل مشکلات مالی ۳ نماینده ایران در آسیا معترض است مجید غلام نژاد است.

آی اسپورت: یکی دیگر از کسانی که به حل مشکلات مالی ۳ نماینده ایران در آسیا معترض است مجید غلام نژاد است. این بازیکن از استقلال طلب دارد و امروز داستان عجیبی را تعریف کرده است:

-هفته پیش با توجه به اینکه دو روز AFC فرصتی بابت پرداخت بدهی‌ها به باشگاه‌های ایرانی داده بود، از باشگاه استقلال با من تماس گرفتند و قرار شد که جلسه‌ای بگذارند و این مشکل حل شود. با توجه به اینکه من تهران نبودم و گفتم که با وکیلم صحبت کنید، شماره وکیلم را به آقای توفیقی دادم، قرار شد زنگ بزنند تا جلسه نهایی برگزار شود، اما وقتی که با وکیلم تماس گرفتم و خواستم از آخرین گفت‌وگوها با باشگاه استقلال مطلع شوم متوجه شدم هیچ تماسی از باشگاه تا به امروز گرفته نشده و نمی‌دانم چطور این مشکل را حل کرده اند و من همه جا می‌شنوم مشکل بدهی استقلال حل شده است، درصورتی‌که با من هیچ تماسی گرفته نشده و هیچ جلسه‌ای برگزار نشده است.

-توفیقی به نمایندگی از باشگاه ابتدا به من زنگ زد، قرار شد به یک نحوی به توافق برسیم تا این مشکل به‌زودی حل شود حتی گفتم به باشگاه بیایم تا جلسه‌ای برگزار کنیم، اما دیگر هیچ تماسی نگرفتند و هنوز مشخص نیست که تکلیف طلب من از باشگاه استقلال چه شده است. حتی آقای توفیقی از مسئولان باشگاه استقلال به صورت تهدیدآمیز با ما برخورد سختی داشت و گفت اگر باشگاه استقلال از آسیا حذف شود، شاید دیگر پول شما پرداخت نشود و من هم به آقای توفیقی گفتم مگر ما باعث شدیم که این اتفاق بیفتد؟! حق ماست و باید پرداخت شود. آن زمان که من با لکسوز به باشگاه استقلال آمدم و با ۲۰۶ برگشتم، شما کجا بودی؟ خیلی سعی کردم حتی قبل از این اتفاقات با باشگاه استقلال، شخص آقای افتخاری جلسه‌ای برگزار کنم حتی با منشی دفتر آقای افتخاری هم تماس گرفتم و به دنبال آن بودم که یک وقتی برای من معین کنند تا با مدیرعامل استقلال گفت‌وگو کنم، اما بی اعتنا بودند و برایشان مهم نبود. خلاصه من نمی‌دانم که چطور این مشکل حل شده ولی در حال حاضر بعد از یک تماسی که هفته گذشته با ما گرفتند، هیچ جلسه‌ای برگزار نشده و ما همچنان منتظر هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج