۶۲۸۱۸۴
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

دایی: بحث طلب‌ها را ماست مالی کردند

سرمربی تیم فوتبال سایپا، گفت: به مسئولان فدراسیون فوتبال توصیه می‌کنم حق را مدنظر قرار دهند نه اینکه به مصلحت‌ها و توصیه‌های بالادستی‌ها توجه کنند.

خبرگزاری فارس: علی دایی در گفت‌وگو با بخش خبری تلویزیون درمورد مطالباتش از باشگاه پرسپولیس گفت: همه ما فوتبالی‌ها از حل مشکلات باشگاه ‌های فعال در لیگ برتر خوشحال می‌شویم. متاسفانه برعکس خبرهایی که منتشر می‌شود حل بدهی‌ها صحت ندارد. برخی از دستگاه‌های ذی‌ربط با سوء استفاده از موقعیت شغلی به ضرر طلبکاران و به ناحق دستوراتی دادند که این مسائل به نوعی ماست مالی شود. بنده رای قطعی از کمیته استیناف دارم و متاسفانه طرف مقابل درخواست تجدیدنظرخواهی ویژه کرده است. ما وکیل و حقوق‌دان نیستیم اما این مسائل را می‌دانیم که حق تجدیدنظرخواهی ویژه لازمه‌اش ارائه مدارک جدید است. وقتی اسناد و مدارک جدیدی ندارند و فقط نامه از رئیس فدراسیون آورده‌اند می‌دانم رئیس فدراسیون از طرف وزیر ورزش تحت فشار بوده تا به مسائل این چند باشگاه سر و سامان دهد.

وی افزود: متاسفانه این اتفاقات رخ داده و کسی با ما درمورد طلبمان تماس نگرفته متاسفانه بالای ۴-۳ سال است که دائم می‌رویم و می‌آییم و راجع به طلب‌هایمان از ۴-۳ باشگاه هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

سرمربی سایپا درمورد اینکه هیچ تماسی از سوی باشگاه پرسپولیس با او گرفته نشده است اظهار داشت: اگر به این مساله با دقت نگاه کنید متوجه می‌شوید که طرف مقابل فکر دیگری در ذهن دارد، متاسفانه سر خودمان را کلاه می‌گذاریم و با اعلام این مسائل چیزی می‌گوییم که اتفاق نیفتاده است. سوال من اینجاست آیا این افراد معجزه کرده‌اند؟

دایی در رابطه با اینکه آیا به صورت رسمی شکایت کرده بود، گفت: من یک موضوع را باید بیان کنم، خیلی وقت است که موضوع عصای حضرت موسی به اتمام رسیده است چطور می‌شود این افراد می خواهند عصا بزنند و تمام مشکلات را حل کنند. آقایان فقط با استفاده از قدرت خود که جزو مصادیق سوء ا ستفاده از موقعیت شغلی است کارهایی را برعلیه طلبکاران انجام دادند.

وی در رابطه با اینکه آیا او شکایتش را به فیفا و AFC ارسال کرده بود عنوان کرد: تا به الان این مساله داخلی بوده است متاسفانه باید نکاتی را به آقایان گوشزد کنم درست است که کمیته صدور مجوز حرفه‌ای مستقل عمل می‌کند و آنها برای AFC گزارشاتی را ارسال می‌کند که این گزارش‌ها برای AFC معتبر است اما AFC فقط به این گزارش‌ها اکتفا نمی‌کند. آنها در ۳-۲ مورد از باشگاه‌های کشور بررسی‌های لازم را در دستور کار خود قرار دادند و هنوز پرونده‌ها در نزد AFC مفتوح است.

دایی یادآور شد: بنده به تناسب موقعیت شغلی که دارم با حاذق‌ترین وکلا و حقوق‌دانان داخلی و خارجی مشورت کرده‌ایم اگر فدراسیون بخواهد با این مساله مماشات کند و برخلاف واقع اسناد مالی یک باشگاه را تایید کند و حق طلبکاران را ضایع کند علاوه بر اینکه مراجع راستی‌آزمایی و حقیقت‌یاب AFC با ملاحظه اسناد خلاف این گزارش را خواهند داد و این گزارشات را بدون شک زیر سوال می‌برند. بنده به دنبال حقم هستم چنین اقدامی در فدراسیون ما انجام شده این مشکل برای یک نفر نیست آنقدر طلبکار داریم که تعدادشان خیلی زیاد است. با این کار اعتبار فدراسیون را زیر سوال می‌برند.

سرمربی سایپا در پایان گفت: به عنوان یک فعال حرفه‌ای در فوتبال ایران به فدراسیون توصیه می‌کنم حق را مبنای عمل خود قرار دهند نه اینکه به مصلحت‌ها و سفارشات بالادستی‌ها توجه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Agahi90.ir

      ای کاش بجای این همه پول که میگرفتند کمی درست فوتبال بازی میکردند تا وضعیت فوتبال هم مثل بقیه رشته ها بهتر بشه

    • بدون نام

      باشگاه قبولش کرده بود و باهاش قرارداد بسته بود حالا باید حقش رو پرداخت کنن ضمنا پول مربی یا بازیکنایی ک یک دقیقه بازی نکردن رو پرداخت میکنن ولی موقعی ک نوبت ب بازیکنای ایرانی میرسه پرداخت نمیشه واقعا وزیر ورزش و رییس فدراسیون باید خجالت بکشن ک دارن تو روز روشن حق این بازیکنان رو پایمال میکنن و ادعای مسلمانی هم دارن .ننگ بر این ورزش و کسانی ک به هر طریقی حقوق ملت رو پایمال میکنن.زنده باد علی دایی و کسانیکه مثل ایشون هستن.

    • بدون نام

      افسوس قرون کشور دست چه کسانی افتاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج