۶۲۸۱۹۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

خبرهایی از تئاتر

معرفی بازیگران دو نمایش «هایلایت» و «آبی مایل به صورتی» و رونمایی از پوستر یک نمایش با بازی چنگیز جلیلوند از جمله خبرهای تئاتری روز ۱۷ آبان هستند.

ایسنا: معرفی بازیگران دو نمایش «هایلایت» و «آبی مایل به صورتی» و رونمایی از پوستر یک نمایش با بازی چنگیز جلیلوند از جمله خبرهای تئاتری روز ۱۷ آبان هستند.

به نقل از روابط عمومی نمایش، عاطفه رضوی و گیتی قاسمی در نمایش «آبی مایل به صورتی» به کارگردانی ساناز بیان به ایفای نقش می‌پردازند. این نمایش از ابتدای آذرماه در تماشاخانه پالیز روی صحنه می‌رود.

«آبی مایل به صورتی» یک درام اجتماعی است که در ادامه تجربه‌های ساناز بیان اجرا می‌شود. پیش از این حضور نسیم ادبی قطعی شده بود، همچنین حمیدرضا آذرنگ در بخش تصویری این نمایش حضور دارد.

«آبی مایل به صورتی» یک نمایش پژوهشی است که از سال ۹۲ و چهار سال در مرحله میدانی و کتابخانه‌ای در مرحله تحقیق و پژوهش بوده است. نگارش این نمایش در کنار یک تیم پژوهشی و با همراهی نسرین ریاحی پور (پژوهشگر جامعه‌شناس و انسان‌شناس) شروع شده است. ساناز بیان پیش از این نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» را روی صحنه برده بود که در دو نوبت در تماشاخانه اکو و تماشاخانه باران اجرا شد.

****

فاطمه هاشمی و شراره درشتی در نمایش «هایلایت» به کارگردانی سوسن پرور به ایفای نقش می‌پردازند.

سوسن پرور در این نمایش با نگاهی آسیب‌شناسانه و با رویکردی طنازانه به از بین رفتن مفهوم خانواده می‌پردازد. «هایلایت» روایت زندگی زناشویی چند زن در یک آرایشگاه است و این سوال را مطرح می کند که چرا زندگی‌های متاهلی در حال حاضر چندان موفق نیستند.

«هایلایت» را ریحانه حسن‌زاده و سوسن پرور نوشته‌اند و از آخر آبان ماه در تماشاخانه باران به صحنه می‌رود.

سوسن پرور پیش از این با نمایش «پالت» به کارگردانی محمد حاتمی روی صحنه رفته بود و نمایش‌های «توالت»، «شوک»، «اشتب با ه گرد تنها» و .... را هم کارگردانی کرده است.

*****

نمایش «شیوه به قداست رساندن یک اعتراف کننده نامعتبر» به نویسندگی و کارگردانی آرش واحدی و ‎تهیه کنندگی علیرضا مولایی از ٢٢ آبان در تماشاخانه پالیز اجرا می‌شود.

آرش واحدی در کارنامه خود سابقه فعالیت ژورنالیستی در روزنامه‌های صبا ، هنرمند ، سینما و قانون را دارد. این نمایش تجربه پنجم وی در حوزه کارگردانی تئاتر است .

به گفته واحدی، این نمایش تنها قصد دارد اهمیت واژه «انتخاب» را به مخاطب یادآوری کند؛ انتخابی که می تواند گاهی به یک فاجعه ختم شود و گاهی افراد را به رستگاری برساند.

در این نمایش میلاد نصرالهی ( مدیر تولید و برنامه ریز) ، هدی کاویانی نسب( دستیار کارگردان و منشی صحنه ) ، حمیدرضا بابایی( دستیار تهیه ) ، حامد اصلانی( طراح صحنه ) ، زهره کاظمی (طراح لباس ) ، آتنا نعمتیان(طراح گریم ) ، فرید کولیوند( موسیقی و صدا ) ، ایلیا شمس- تئاتر بازها( مدیر روابط عمومی و تبلیغات )، سارا حدادی (مشاور رسانه ای -مکث) ، حنیف سلطانی- تئاتر بازها (دستیار روابط عمومی) ، علی سعیدایی، آرش وکیل زاده( عکاسان )،کسری شیخ و آرش وکیل زاده( طراحان پوستر و بروشور) ، پیام رفیعی(ساخت تیزر) ،فرزانه زارع (دستیار لباس ) ، مهدی یگانه(دستیار تولید ) و رضا چاوشی( تدارکات) همکاری دارند.

بازیگران این اثر متعاقبا اعلام می شوند و بلیت فروشی این نمایش از ٥ شنبه ١٨ آبان ماه در سایت تیوال آغاز می شود.

*****

نمایش «پدر» به کارگردانی محمود زنده از بیست و نهم آبان روی صحنه خواهد رفت.

طراحی پوستر نمایش «پدر» که در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود برعهده امین شفیعی بوده است.

چنگیز جلیلوند بازیگر نقش اصلی این نمایش است که از آخرین حضورش در تئاتر بیش از سه دهه گذشته و او برای اولین بار بعد از انقلاب با نمایش «پدر» روی صحنه بازخواهد گشت.

میرطاهر مظلومی، فقیهه سلطانی، محسن بهرامی، ساناز فلاح فرد و سوگل خالقی دیگر بازیگران این پروژه هستند.
خبرهایی از تئاتر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج