جاباما
۶۲۸۱۹۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

امکان ارسال عکس‌های قدیمی در استوری اینستاگرام

اینستاگرام در به روز رسانی جدید خود، امکان اضافه کردن عکس‌هایی که تاریخ ثبت آن‌ها بیش از ۲۴ ساعت گذشته است را به عکس‌های استوری ایجاد کرده است.

وب سایت جی اس ام - مریم کربلایی: اینستاگرام در به روز رسانی جدید خود، امکان اضافه کردن عکس‌هایی که تاریخ ثبت آن‌ها بیش از ۲۴ ساعت گذشته است را به عکس‌های استوری ایجاد کرده است.
امکان ارسال عکس‌های قدیمی در استوری اینستاگرام

در حالی که اسنپ‌چت هر روز در پی تلاش برای به دست آوردن کاربران جدید و بیشتر است، اینستاگرام به تنها راهی که برای جذب مخاطبین می‌شناسد، عمل می‌کند. و آن راهی نیست جز تقلید از اسنپ‌چت. یکی از این موارد که طرفداران بسیاری در اینستاگرام پیدا کرده است، قابلیت ساخت داستان )Stories) است.
همان طور که می‌دانید برای ساخت استوری اینستاگرام، تنها می‌توانستید از عکس‌هایی که در ۲۴ ساعت گذشته با دوربین گوشی خود گرفته‌ بودید، استفاده کنید. اما در به روز رسانی جدید اینستاگرام، کاربران امکان این را دارند که از همه‌ی عکس‌های موجود در گوشی استوری بسازند.

هنگامی که یک عکس یا ویدئو را که بیش از ۲۴ ساعت گذشته گرفته‌اید، به استوری اضافه می‌کنید، این عکس یا ویدئو با یک برچسب (sticker) تاریخ جدید دیده خواهد شد. هم‌چون سایر برچسب‌ها می‌توانید اندازه آن را بزرگ یا کوچک کنید، آن را بچرخانید و تغییر جهت بدهید و به شکل دلخواه خود درآورید. و به این ترتیب خاطره‌ای را از روزهای گذشته خود به یاد آورید و با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید.

این به روز رسانی به زودی برای کاربران اندروید و iOS قابل دسترسی خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج