۶۲۸۲۲۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

اعتراض کره‌ شمالی به سفر ترامپ به سئول

کره‌شمالی امروز (چهارشنبه) سفر رئیس‌جمهوری آمریکا به کره‌جنوبی را مورد انتقاد قرار داده و گفت که این اقدام تنش‌های تحریک‌آمیز در شبه جزیره کره و خطر وقوع یک جنگ هسته‌ای را افزایش می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا: کره‌شمالی امروز (چهارشنبه) سفر رئیس‌جمهوری آمریکا به کره‌جنوبی را مورد انتقاد قرار داده و گفت که این اقدام تنش‌های تحریک‌آمیز در شبه جزیره کره و خطر وقوع یک جنگ هسته‌ای را افزایش می‌دهد.

با این حال رسانه رسمی کره‌شمالی هنوز درباره نشست رهبران آمریکا و کره‌جنوبی که سه‌شنبه در بحبوحه تهدیدهای موشکی و هسته‌ای پیونگ‌یانگ برگزار شد، موضع‌گیری نکرده است.

روزنامه رودونگ سینمون در مطلبی نوشت: ترامپ در حالی به کره‌جنوبی سفر کرده است که به دنبال تقویب تهدیدهای نظامی علیه ماست و قصد دارد آتش یک جنگ هسته‌ای را روشن کند. مشکل اینجاست که کره‌جنوبی کورکورانه در حال تبعیت از آمریکایی است که قصد دارد یک جنگ هسته‌ای به راه بیندازد.

ترامپ سه‌شنبه برای سفر دو روزه وارد سئول شد که بخشی از تور آسیایی او به پنج کشور بود. رئیس‌جمهوری آمریکا در کنفرانس خبری مشترک در روز سه‌شنبه لحن خود علیه کره‌شمالی را اندکی کاهش داده بود. او پیشتر با توصیف کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی به عنوان مردک راکتی او را مسخره کرده بود.

ترامپ سه‌شنبه گفت "منطقی است که کره‌شمالی به پای میز مذاکره بیاید و توافقی کند که هم به نفع مردم کره‌شمالی باشد و هم به نفع جهان." با این حال کره‌شمالی همواره تاکید کرده است که برنامه تسلیحات هسته‌ای خودش را به مذاکره نمی‌گذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به کره شمالی چه ربطی داره؟ ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج