۶۲۸۲۶۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

فیلمبرداری «مصادره» در ارمنستان به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم سینمایی «مصادره» به کارگردانی «مهران احمدی» در ارمنستان به پایان رسید.

سینماخبر: فیلمبرداری فیلم سینمایی «مصادره» به کارگردانی «مهران احمدی» در ارمنستان به پایان رسید.

عوامل تولید فیلم سینمایی «مصادره» ازجمله از کارگردان، بازیگران، تدوین، صدابردار و ... امروز - چهارشنبه ۱۷ آبان ماه- مهمان سجادی سفیر ایران در ارمنستان بودند که در واقع با این ضیافت نهار، آخرین سکانس نهایی تولید این فیلم در ارمنستان به پایان رسید.

بنا بر این گزارش، در ابتدای این دیدار مهران احمدی کارگردان فیلم سینمایی مصادره از تلاش‌ها و حمایت‌های صورت گرفته توسط سفارت ایران در جهت ساخت این اثر در ارمنستان تشکر کرد و گفت: سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان از اولین روزهای پیش تولید این فیلم در کنار عوامل تولید قرار گرفت و در تمامی مراحل فیلمبرداری از اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و شهرداری ارمنستان گرفته تا انتخاب لوکیشن‌های فیلمبرداری، اقامت گروه، ترخیص وسایل و تجهیزات فیلمبرداری در گمرگ مغری و ... کمک‌های شایانی داشت.

در ادامه این دیدار سجادی هنرمندان ایرانی را سفیران فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور توصیف کرد که با بهره‌گیری از استعداد ذاتی و خدادادی خود و از طریق ساخت فیلم، تئاتر، موسیقی، شعر و ... فرهنگ و تمدن غنی ایرانی را به جهانیان عرضه می‌دارند و به نحو مطلوبی در پیشبرد دیپلماسی عمومی کشور نقش مهمی ایفا می کنند.

سفیر کشورمان در ارمنستان با اشاره به دستورات و تاکیدات وزیر امور خارجه کشورمان در همراهی و حمایت از گروه‌های هنری، فرهنگی، ورزشی و ... عنوان داشت: آقای ظریف به کارکنان دستگاه دیپلماسی موکدا توصیه کرده‌اند که توجه خاصی به هنرمندان کشور که معرف فرهنگ، تمدن، افتخار و غرور ایرانی هستند داشته باشیم.

سجادی هنرمندان را ایثارگران فرهنگی و هنری کشور توصیف کرد که در عرصه فرهنگ و هنر پیشقراول اقدامات دولتها در عرصه دیپلماسی عمومی بوده و اظهارداشت: از ابتدای شروع کار تولید فیلم مصادره ما سعی کردیم درکنار عوامل تولید این فیلم بوده و مشکلات و مسائل را به نحوی مدیریت کنیم که مراحل تولید این فیلم در ارمنستان دچار اختلال نشده و به خوبی پایان پذیرد.

مراحل پیش تولید و فیلمبرداری سکانس‌هایی از فیلم سینمایی مصادره از ابتدای مهرماه سالجاری آغاز شد و با پایان یافتن تمامی مراحل تولید این فیلم در ارمنستان تمامی اعضای گروه تولید عصر امروز ایروان را به قصد تهران ترک خواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج