۶۲۸۳۲۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

گزینه های دروازه تراکتورسازی برای نیم فصل

اگرچه گزینه اول تراکتورسازی برای پست دروازه بیرانوند است؛ اما مسئولان این باشگاه چند گلر دیگر را هم زیر نظر گرفته اند.

سایت روزنامه گل: اگرچه گزینه اول تراکتورسازی برای پست دروازه بیرانوند است؛ اما مسئولان این باشگاه چند گلر دیگر را هم زیر نظر گرفته اند.پنجره نقل و انتقالات تراکتورسازی در نیم فصل لیگ هفدهم باز می شود و سرخپوشان تبریزی قصد دارند چند بازیکن خوب را به جمع نفرات شان اضافه کنند.

یکی از مهم ترین پست هایی که یحیی گل محمدی قصد دارد برای آن در نیم فصل بازیکن جذب کند، دروازه بانی است. سرمربی تراکتورسازی مهم ترین دغدغه اش برای نیم فصل جذب یک دروازه بان اسم و رسم دار و آماده است تا بتواند در کنار فرزین گروسیان خط دروازه را تقویت کند.

در این بین اصلی ترین گزینه ای که نامش در روزهای گذشته مطرح شده، علیرضا بیرانوند است؛ دروازه بان شماره یک تیم ملی که زمزمه های سرباز شدنش و حضورش در تراکتورسازی جنجال های زیادی نیز به راه انداخته است. اگرچه تراکتورسازی مذاکره با این دروازه بان را رد کرده؛ اما با توجه به اینکه بیرانوند هنوز تصمیم نهایی خود را اتخاذ نکرده، گل محمدی نگران است که مبادا او در پرسپولیس به کارش ادامه دهد و آن وقت دیگر نتواند گلر جذب کند. از این رو تراکتورسازان در انتظار ارسال دفترچه خدمت سربازی از سوی بیرانوند هستند؛ اما در عین حال آنها چند دروازه بان دیگر را نیز زیر نظر گرفته اند.

یکی از گزینه های بعدی تراکتورسازی برای جذب در نیم فصل محمدرضا اخباری است. دروازه بان جوان و ملی پوشی که دو سال خوب را در تراکتورسازی گذراند؛ اما در ابتدای فصل جاری به دلیل قراردادی که با سایپا داشت، نتوانست دیگر در تراکتور بماند. اخباری در سایپا شرایط چندان مناسبی ندارد و با توجه به اینکه در سال جام جهانی قرار داریم، او احتمالا بدش نمی آید بار دیگر در تیم پرطرفدار تراکتورسازی بازی کند. با این حال او تحت قرارداد سایپا است و برای جدایی باید نظر مسئولان این باشگاه و به خصوص علی دایی را جلب کند. اخباری در نظرسنجی که یکی از کانال های هوادارای تراکتورسازی چند روز قبل گذاشت، بیشترین تعداد رای را از سوی هواداران برای حضور در تراکتور به دست آورد.

تراکتورسازان اما دو گزینه دیگر نیز برای تقویت دروازه شان دارند. یکی از آنها مهدی رحمتی و دیگری وحید شیخ ویسی است. رحمتی دروازه بان باتجربه استقلال که چند هفته ای است به نیمکت نشین استقلال بدل شده، اوضاع خوبی در جمع آبی های پایتخت ندارد و شایعاتی درباره جدایی اش در نیم فصل وجود دارد؛ اما او تاکنون اظهارنظری در این خصوص نداشته است. وحید شیخ ویسی دروازه بان استقلال خوزستان نیز که از شرایط مالی این باشگاه راضی نیست، مد نظر گل محمدی قرار دارد و شاید او دروازه بان جدید تراکتورسازی لقب بگیرد.
به هر حال باید منتظر ماند و دید ابتدا تکلیف بیرانوند با تراکتورسازی به کجا می انجامد و اگر حضور وی در تبریز منتفی شد، کدام دروازه بان با سرخپوشان به توافق می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      من خودم تو این کانال عضو هستم و به محمد رضا اخباری رای دادم ، هیچ یک از اونا رو نمی خواهم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج