۶۲۸۳۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پدیده لوشامپیونه در رادار بارسلونا

فکیر بدون شک پدیده این فصل لوشامپیونه بوده.

طرفداری: در میان بی شمار بازیکنی که رابرت فرناندز، مدیر فنی بارسلونا برای تقویت این تیم در نظر دارد، نام نبیل فکیر، وینگر تکنیکی ۲۴ ساله و فرانسوی المپیک لیون نیز به چشم می‌خورد.

شاید همه چیز فقط یک جرقه باشد اما در حال حاضر نبیل فکیر در کانون توجهات است. به دو دلیل؛ یکی به دلیل فرم فوق العاده‌ای که دارد و آغاز شگفت انگیزی که در فصل جاری داشته است. او تا بدین جای کار 11 گل در لوشامپیونه زده و 4 پاس گل نیز داده است. با رفتن تولیسو و لاکازت، او نقش محوری‌تری در تیم تحت هدایت ژنسیو برعهده گرفته و البته موفق شده انتظارات را برآورده کند. مثلث خط حمله لیون متشکل از نبیل در کنار ماریانو و ممفیس دیپای، در حال حاضر بهترین عملکرد را در میان همه خطوط آتش پنج لیگ معتبر اروپایی داشته است. فکیر از جمله بهترین دریبل زنان کنونی فوتبال اروپاست.

پدیده لوشامپیونه در رادار بارسلونا

دلیل دوم هم خوشحالی پس از گل او در بازی مقابل سن اتین است. او که در این بازی خوش درخشید و دو گل زد، خوشحالی پس از گلی به سبک لیونل مسی انجام داد و پیراهنش را به جمعیت حاضر در ورزشگاه نشان داد. تصویری که به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد تا فکیر، بیشتر شناخته شود. اما کیفیت و استعداد نبیل هرگز پنهان نبود. او که فوتبال حرفه‌ای را در تیم‌های پایه لیون آغاز کرد، سه فصل پیش به خاطر ۱۳ گلی که در لوشامپیونه به ثمر رساند، به عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ فرانسه انتخاب شد. هر چند که یک مصدومیت شدید، برای مدتی او را از میادین دور کرد اما نبیل دوباره فرم فوق العاده‌اش را بازیافته و این از چشم بزرگان اروپا دور نمانده است.

به گزارش مارکــــــــــــــا، یکی از تیم‌هایی که فکیر را به صورت جدی زیر نظر دارد، بارسلوناست. بارسا از چند سال پیش توسط استعدادیابانش از وجود نبیل در فرانسه اطلاع پیدا کرد و پس از اینکه گزارش‌های رسیده بسیار مثبت بود، رابرت فرناندز چندی پیش شخصا به لیون سفر کرد تا بازی این تیم در لیگ اروپا برابر اورتون را - که با پیروزی سه گله میزبان همراه بود - از نزدیک تماشا کند. بارسا در چند فصل اخیر به شدت روی فوتبال فرانسه و بازیکنان فرانسوی زوم کرده و تجارب موفقی نیز در این زمینه داشته است. به خصوص بارسا از همکاری با لیون خاطره بسیار خوبی دارد.

ساموئل اومتیتی که هم اکنون یکی از ستون‌های تیم است، با رقم تنها ۲۵ میلیون یورو از لیون خریداری شد. بارسا برای تقویت خط آتش خود در حال حاضر فیلیپه کوتینیو را در اولویت گذاشته اما اگر لیورپول همچنان از فروش این ستاره سر باز بزند، گزینه‌های آلترناتیو فرناندز روی میز قرار می‌گیرند که یکی از آنها نبیل فکیر است. بازیکنی که البته جذبش دشوار خواهد بود چون لیون دیگر حاضر نخواهد شد ستاره‌اش را با مبالغ ناچیز به فروش برساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج