۶۲۸۳۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ایکاردی: عاشق گلزنی به یوونتوس هستم

کاپیتان اینتر دلیل رنگ کردن موهایش و انتخاب تیم ملی آرژانتین را توضیح داد.

طرفداری: مائورو ایکاردی، مهاجم ۲۴ ساله آرژانتینی که از تاثیر گذارترین بازیکنان اینتر است، به دلیل مصدومیتی خفیف، برای چند روز قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. ایکاردی مصاحبه ای جالب با تلویزیون اینتر انجام داده که وی ابتدا در آن در خصوص پیوستنش به سمپدوریا صحبت کرد:

پس از ترک آکادمی بارسلونا، به سمپدوریا پیوستم اما طرفدار این تیم نبودم. درست است، باید اسم سمپدوریا را در گوگل جستجو می کردم چون تاکنون نامش را نشنیده بودم. برخی از هم تیمی های من در بارسلونا به شوخی می گفتند که من هم بازی آنتونیو کاسانو و جامپائولو پاتزینی خواهم شد. به دلیل سبک بازی ام باید از بارسلونا جدا می شدم چون بارسلونا واقعا مناسب من نبود. اگرچه من به لطف پدرو اوبیانگ، خیلی سریع در سمپدوریا جا افتادم. (پدرو اوبیانگ اسپانیایی است)

ایکاردی در خصوص گلزنی به تیم های رقیب گفت:

عاشق گلزنی برابر یوونتوس هستم زیرا آن ها رقیب دیرینه اینتر هستند. بازی برابر یوونتوس، یک هفته کلاسیک در فوتبال ایتالیا است. من در هر دو تیم سمپدوریا و اینتر به یوونتوس گل زده ام.

ایکاردی: عاشق گلزنی به یوونتوس هستم

هت تریک من در برابر میلان غیر قابل توصیف است. به ثبت رساندن یک هت تریک و پیروزی ۳-۲ در لحظات پایانی فوق العاده بود. من هنوز حسرت پنالتی ای که در تساوی ۲-۲ فصل گذشته برابر میلان از دست دادم را می خورم. محبت هواداران پس از این گونه پیروزی ها بهترین چیز است. سعی می کنم تا دیگر مسابقات فوتبال را نیز تماشا کنم اما این کار با وجود پنج بچه در خانه آسان نیست. پسرم والنتینو، دیدن بازی ها را واقعا دوست دارد و او یک هوادار پر و پا قرص اینتر است.

کاپیتان نراتزوری درباره انتخاب تیم ملی آرژانتین به عنوان تیم ملی خود افزود:

همیشه به خاطر چیزهایی که ایتالیا به من داد، ممنون این کشور هستم اما من حس آرژانتینی بودن دارم و هرگز به پوشیدن پیراهن آتزوری فکر نکردم. بازی برای آرژانتین پس از مدت ها و راهیابی به جام جهانی، فوق العاده است. پائولو دیبالا دوست خوبی است اما او نسبت به من یک بازیکن بسیار متفاوت است. پیدا کردن بازیکنی با ویژگی های دیبالا که بتواند این گونه گل های زیادی به ثمر برساند، سخت است.

در پایان، ایکاردی در مورد علایق و رنگ موی جنجالی اخیرش گفت:

رانندگی کردن را دوست دارم و به رانندگی با ماشین های خیلی سریع عادت دارم. ماشین های اسپورت و ساعت ها را بسیار دوست دارم و به همین دلیل، هم تیمی هایم در این مورد با من شوخی می کنند. دوست دارم تا همیشه خوب لباس بپوشم و خوش تیپ باشم. من اخیرا موهایم را سفید کردم زیرا ما در آرژانتین مشغول مصاحبه ای بودیم که در آن همسرم واندا و مجری، هردو موهایی بلوند داشتند. من و واندا، هردو آن مدل را می پسندیدیم اما آن تنها برای مصاحبه بود. این مدل و رنگ مو کمی شوک برانگیز بود. من واقعا راجا ناینگولان را به عنوان بازیکن دوست دارم اما هرگز مدل موهایی همانند او نخواهم داشت. نمی توانم چهره ام را تغییر دهم زیرا خیلی از بچه ها مدل موهایشان را از من تقلید می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج