۶۲۸۳۷۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

۱۰ نفر در لیست انتظار روسیه

با صحبت‌های امروز کی‌روش، چند بازیکن شاخص باید با آرزوی حضور در روسیه خداحافظی کنند.

وبسایت نود: به نظر می‌رسد که دیگر درهای تیم ملی به روی همه باز نیست. تا به حال هر بار که از کی‌روش در مورد بازیکنان شاخص دعوت نشده سوالی پرسیده می‌شد، سرمربی تیم ملی پاسخی تکراری داشت. این که درهای تیم ملی به روی همه باز است و با نمایشی بهتری، می‌توانند به اردوها دعوت شوند. ولی کی‌روش در آخرین مصاحبه‌اش درها را بست و احتمالا از همین نفرات دعوت شده در مدت اخیر باید ۲۳ بازیکن انتخاب کند که به روسیه ببرد.

کی‌روش امروز در پاسخ به این سوال که بازیکنی از این به بعد سورپرایز او خواهد بود، گفت: «پس از این اردو و در ماه‌های نوامبر و دسامبر خیلی سخت است که دیگر سورپرایزی داشته باشیم و در فاصله شش ماه مانده به شروع جام جهانی نمی‌شود جادویی کرد. جادوی اصلی آماده‌سازی خوب، کار خوب، تمرینات خوب‌ و بازی‌های خوب است. این جادویی است که ما به آن نیاز داریم.»

با این اوصاف حالا لیست تیم ملی محدودتر از قبل است و احتمالا بازیکن جدیدی نباید به اردوها دعوت شوند. اگر این اتفاق رخ دهد، خیلی از بازیکنانی که از جام جهانی قبل تاحالا آرزوی حضور در روسیه را داشتند، باید با دعوت نشدن به تیم ملی کنار بیایند. در بین این‌ها چند بازیکن شاخص حضور دارند. هفت جامانده احتمالی تیم ملی در روسیه را مشاهده می‌کنید. بازیکنانی که در یک سال اخیر، اصلا به تیم ملی دعوت نشدند. کی‌روش به بازیکنانی که اعتقاد داشته باشد، در یک سال اخیر برای یک بار هم شده به اردوی تیم ملی دعوت می‌کند تا آمادگی بدنی‌اش را زیر نظر داشته باشد. ولی این هفت نفر در یک سال اخیر اصلا به تیم ملی دعوت نشدند.

محسن مسلمان: مهندس پرسپولیس با وجود نمایش درجه یک و آمادگی در چند فصل اخیر، همچنان به تیم ملی دعوت نمی‌شود. مسلمان به قدری ناامید شده که در برنامه نود برای ملی‌پوش‌ها آرزوی موفقیت کرده بود. یعنی دیگر امیدی برای قرار گرفتن در لیست کی‌روش ندارد. در حالی که در دور مقدماتی جام‌جهانی قبلی، یکی از یاران کی‌روش بود.

سروش رفیعی: سروش با رفتن از لیگ ایران دو هدف داشت. یکی درآمد بیشتر و دیگری جلب توجه خاص کی‌روش به لژیونرها. ولی رفیعی روزهای خوبی ندارد و در یک سال اخیر لباس تیم ملی را هم از دست داده است.

مهدی کیانی: کاپیتان تراکتورسازی، بهترین بازیکن این فصل لیگ برتر از نگاه نمرات سایت نود هم هست. ولی کی‌روش ترجیح می‌دهد از هافبک دفاعی‌های جوان‌تری در ترکیب تیم ملی استفاده کند.

علی علیپور: تیم ملی به قدری مهاجم خوب و لژیونر دارد که کی‌روش به آماده‌ترین بازیکن این روزهای پرسپولیس، نظری نداشته باشد. مهاجم جوان پرسپولیس باید تمرکزش را روی جام‌جهانی بعدی بگذارد.

فرشاد احمدزاده: پسرِ برانکو پیش کی‌روش خیلی محبوب نیست. یکی از مهم‌ترین ارکان قهرمانی پرسپولیس، جایی در تیم کی‌روش ندارد.

شجاع خلیل‌زاده: شجاع پیش کی‌روش هم محبوب بود. به پرسپولیس آمد تا کنار بازیکنان ملی‌پوش، آمار بهتری به‌جای بگذارد. ولی اشتباهات فردی‌اش به قدری زیاد شد که کی‌روش هم دیگر دعوتش نکرد.

خسرو حیدری: جام‌جهانی قبلی هم بازی کرد. ولی از روزی که منصوریان مربی استقلال شده بود، خسرو دیگر رنگ تیم ملی را ندید. و احتمالا هم دیگر نخواهد دید.

بازیکنان دیگری مانند مسعود شجاعی، داریوش شجاعیان و محمد ایران‌پوریان هم هستند که شانس کمی برای حضور در روسیه دارند. هر چند که در بازه یک سال اخیر به تیم ملی دعوت شدند، ولی از آخرین حضورشان در اردو مدت‌هاست که می‌گذرد. ایرانپوریان ده ماهی می‌شود که در اردوها حضور ندارد. داریوش شجاعیان هم با افت فاحشی مواجه شده. کی‌روش همچنان روی مسعود شجاعی هم قلم قرمز کشیده است. سه بازیکنی که احتمالا در تیم ملی به روی آن‌ها هم بسته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      سلام برنامه تان خوبه فقط بعضی وقتهاخلاصه بازی ها ی گلهای زده شدها پخش نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج