۶۲۸۳۷۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

۳۵ هزار زائر اربعین هنوز به عراق نرفته‌اند

رئیس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه هنوز ۳۵ هزار نفر از زوار اربعین از کشور خارج نشده‌اند، گفت: تاکنون ۸۰۰ هزار زائر به کشور برگشته‌اند.

خبرگزاری مهر: حسین ذوالفقاری شامگاه چهارشنبه در سخنانی با اشاره به اینکه تغییرات محسوسی را در مراسم اربعین امسال نسبت به سال های گذشته داریم، اظهار داشت: ۴ عامل اصلی باعث شد تا رضایتمندی زائران بیشتر از سال های گذشته باشد.

وی با بیان اینکه نخست آنکه امسال زیرساخت ها بهبود پیدا کرد، چه از نظر پارکینگ ها و چه از نظر آب رسانی تصریح کرد: در مرز مهران ظرفیت تامین آب ۳۰۰ هزار نفر در روز فراهم شد، در مرز چذابه نیز به همین صورت افزایش ظرفیت تامین آب را داشتیم.

رئیس ستاد مرکزی اربعین با تاکید بر اینکه برای آب رسانی به مرز چذابه بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان هزینه شد، افزود: از سوی دیگر بهبود روشنایی را در مرزها و محورهای تردد زوار داشتیم.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه موضوع مهم دیگر مدیریت سفر از سوی زائران را داشتیم، ادامه داد: بر اساس نمودارهای رفت و برگشت زوار، از بعد از دهه اول محرم شروع رفت زوار به عراق را با شیب افزایشی داشتیم و از سه روز قبل نیز میزان رفت زوار کمتر از برگشت زائران شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۸۰ هزار و ۵۰۰ نفر از اتباع افغانستانی ساکن ایران در مراسم اربعین امسال حضور یافته اند، تصریح کرد: در مجموع تاکنون ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از مرزها خارج شده اند که بخشی از این افراد قبل از ماه صفر به عراق مشرف شده اند.

رئیس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه ۳۵ هزار نفر از زائران اربعین هنوز به کربلا مشرف نشده اند و بر اساس پیش بینی ها این افراد نیز طی فردا و تا هفته آینده به عراق می روند، ادامه داد: تا حدود یک ساعت پیش نیز بالغ بر ۸۰۰ هزار زائر اربعین به کشور بازگشته اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج