جاباما
۶۲۸۳۸۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جهانبخش: به بهترین شکل صعود کردیم

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز امیدواری کرد، لحظات خوبی که با این تیم دارند، تداوم پیدا کند.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا جهانبخش در گفت‌وگو با سایت رسمی کنفدراسیون به اظهارنظر در مورد مسائل مختلف پرداخت است که مشروح آن در زیر می‌آید:

* شما مجدداً در یک زمان خوب پس از به ثمر رساندن گل و کمک به تیم باشگاهی‌تان به تیم ملی ملحق شدید. اکنون چه احساسی دارید؟

بسیار خوب. همه چیز برای تیم به خوبی پیش می‌رود و من به تمرکزم ادامه می‌دهم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و مثل همیشه کم کم رشد کنم. این خوب است که همیشه بدانیم که می‌توانیم به تیم کمک کنیم، اما گلزنی و کمک به تیم همیشه نتیجه کار گروهی است، نه کار فردی یک بازیکن. وقتی تیم خوب باشد ما هم رشد می‌کنیم. امیدوارم که به همین شکل ادامه دهیم و این لحظات خوب با تیم ملی تداوم یابد.

* صعود به جام جهانی یک کار خاص بود، اما به نظر آغازی دوباره است برای هدفی بزرگ‌تر که در جام جهانی بازی کنیم. در خصوص کارهایی که باید در آینده انجام شود چه نظری دارید؟

صعود یک موضوع است و جام جهانی مورد دیگری. ما با تیم‌هایی بازی کردیم که کاملاً با آنهایی که در جام جهانی هستند متفاوت هستند. بنابراین به همین دلیل آماده‌سازی بسیارمهم است. ما به بهترین صعودی که تاکنون وجود داشته است، دست یافتیم (به بهترین شکل صعود کردیم) اما باید بسیار سخت تلاش کنیم، اردوهای خوبی را داشته باشیم، مسابقات آماده‌سازی خوبی را فراهم کنیم، شرایط کار بهتر را فراهم کنیم و ... . صعود ما به جام جهانی انتظارات زیادی را به وجود آورد و این سؤال که عملکرد ما در جام جهانی چطور خواهد بود. اکنون ما باید تلاش کنیم تا سطح انتظارات را زنده نگه داریم و به آن برسیم. ما بهترین عملکردمان را ارائه می دهیم. تمام اعضای تیم به دنبال آماده کردن خود به بهترین شکل هستند و ما سعی می‌کنیم که همین کار را انجام دهیم.

* عملکرد تیم ملی هنوز بسیار خوب است اما برخی اوقات با مسابقاتی مواجه می‌شویم که کارها همیشه به بهترین شکل انجام نمی‌شود. برای مثال ما در خصوص مسابقه با سوریه صحبت می‌کنیم. این‌گونه بازی‌ها برای رشد تیم تا چه اندازه به‌عنوان تجربه تلقی می‌شود؟

صادقانه بگویم که آن بازی یکی از بهترین بازی‌های ما نبود. یک نظری به وجود آمد که ما به طور صددرصد روی بازی تمرکز نداشتیم، اما با صداقت باید بگویم که این‌گونه نبود. شاید این حقیقت که ما پس از مدتی طولانی شکست ناپذیری، گلی دریافت نکردیم قدری ما را تحت تأثیر قرارداد، اما با این وجود ما کماکان سخت تلاش کردیم، به بازی برگشتیم و تا انتها جنگیدیم تا شادی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم. برخی اوقات نمی‌شود خوب بازی کرد، اما این را هم باید یاد بگیریم. وقتی موارد همیشه به شکلی که ما می خواهیم پیش نمی‌رود ما باید سعی کنیم صد در صد تمرکز نماییم. این موضوع مهم است.

* انتظارت از این دو مسابقه تدارکاتی مقابل پاناما و ونزوئلا چیست؟

ما با دو تیم خوب از قاره آمریکا مواجه می‌شویم، تیم‌هایی با سبک بازی که احتمالاً در گروه‌مان قرار می‌گیرند. آنها حریفان خوبی هستند، به ویژه پاناما که به جام جهانی ۲۰۱۸ نیز صعود کرده است. ما باید سعی کنیم که در بازی‌مان کم کم رشد کرده و بیشترین تجربه را کسب کنیم. همه تیم‌ها به دنبال انجام بهترین بازی و یافتن حریفان خوب هستند. بنابراین ما هم باید از آنچه که داریم بهترین استفاده را ببریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج