جاباما
۶۲۸۴۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هزینه‌های غیررسمی مراسم اربعین کاهش یافت

رئیس شورای شهر تهران از کاهش هزینه‌های غیررسمی در مراسم اربعین امسال خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس شورای شهر تهران از کاهش هزینه‌های غیررسمی در مراسم اربعین امسال خبر داد.

محسن هاشمی با اشاره به بازدید اخیرش از اقدامات شهرداری تهران در نجف اشرف گفت: براساس بازدید صورت گرفته و گزارشی که مسئولان شهرداری در شهر نجف ارائه کردند، امسال حدود ۱۲۰۰ نیروی عملیاتی شهرداری در سه شهر نجف، کربلا و کوفه مستقر هستند که بر این اساس ۵۰۰ نیرو در نجف، ۶۰۰ کارگر در کربلا و ۹۰ نفر از نیروهای خدماتی نیز در شهر کوفه مشغول به ارائه خدمات به زائران هستند.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران عملکرد خوبی در خدمت‌رسانی به زائران داشته است، گفت: در جلساتی که با حضور مسئولان شهردرای تهران، نجف و کربلا برگزار شده تقسیم وظایفی صورت گرفته؛ به گونه‌ای که نظافت و پاکسازی اطراف حرم تا شعاع دو کیلومتری به عهده شهرداری تهران گذاشته شده است که نیروهای خدماتی نیز با جدیت در حال انجام این مهم هستند.

رئیس شورای شهر تهران در مورد هزینه‌های عملیات اربعین نیز با بیان اینکه امسال با کاهش هزینه‌های غیررسمی و کاهش حاشیه‌های فعالیت در افزایش بهره‌وری بیشتر گام موثری برداشتیم، گفت: امیدواریم در سال‌های آتی با تعامل خوبی که بین مسئولان ایرانی و دو شهر نجف و کربلا ایجاد شده و همچنین بحث انتقال زائران از سه مرز مهران، شلمچه و چذابه خدمت‌رسانی بهتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه حدود دو میلیون زائر ایرانی برای حضور در اربعین حسینی به کشور عراق وارد شدند که بخش زیادی از آنها را شهروندان تهرانی تشکیل می‌دهند، گفت: شهرداری تهران خدمت‌رسانی به زائران حسینی را به عنوان یک گام کوچک با افتخار انجام داده و امیدواریم در سال‌های آینده این خدمات بهتر، با بهره‌وری بیشتر و عملکرد ارتقا یافته‌تری ادامه یابد.

محسن هاشمی به همراه محمد سالاری و مجید فراهانی از دیگر اعضای شورای شهر در قالب هیاتی به عراق سفر کردند تا از نزدیک در جریان اقدامات شهرداری تهران برای پوشش اربعین حسینی قرار گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج