۶۲۸۴۸۰
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

پورغلامی: کاش همه می دیدند

سرمربی تیم ملی جوانان ایران گفت: در کمال ناباوری و با قوانین حیرت آور کنفدراسیون فوتبال آسیا نتوانستیم به دور بعد صعود کنیم.

خبرگزاری فارس: فرهاد پورغلامی پس از دیدار ایران مقابل فلسطین عنوان کرد: قبل از هر چیز از تلاش بازیکنانم‌ در این مسابقات تشکر می‌کنم. آنها با همه وجود بازی کردند و تلاش خود را انجام دادند. مقابل فلسطین درشروع بازی تمام سعی‌مان را کردیم که به حریف فشار بیاوریم و به گل برسیم.در رختکن به بازیکنان متذکر شدم که در برابر این تیم‌ها باید در دقایق نخست گل زد چون در این شرایط کار در ادامه راحت‌تر می‌شود و پس از آن می‌توانیم تمرکز کنیم. خوشبختانه در برابر فلسطین این اتفاق افتاد و به گل رسیدیم.
وی ادامه داد: در برابر فلسطین با تغییر سیستم بازی به میدان آمدیم. بچه|‌ها در این مسابقه عملکرد خوبی داشتند و توانستیم در نیمه نخست به سه گل برسیم.در شروع نیمه دوم بچه ها با انگیزه بودند و گل چهارم را زدیم.پس از آن فلسطین رو به خشونت آورد و دو بازیکن اخراجی داد. در حین بازی به بازیکنان گفتم که این تیم‌ها همیشه از این حربه‌ها استفاده می‌کنند که جو را متشنج کنند. متاسفانه یکی از بازیکنان ما وارد همین فضا شد و یک کارت قرمز گرفت. پس از آن با هر برخوردی بازیکنان فلسطین روی زمین می افتادند. به هر حال ما به نتیجه مطلوبی رسیدیم و بچه ها بازی روان و خوبی را انجام دادند.
سرمربی تیم جوانان ایران افزود: تیم ما در دو مسابقه اول مقابل سوریه و اردن هم عملکرد خوبی داشت. در برابر اردن در نیمه دوم توپ و میدان در اختیار ایران بود و حریف فقط دفاع می‌کرد. در آن دو بازی فرصت‌های بالای ۹۰ درصد به دست آوردیم که گل نشدند.کاش تلویزیون بازی‌های جوانان ایران را پخش می‌کرد تا همه می دیدند با چه شرایطی مقابل حریفان به میدان می‌رویم.

پورغلامی تصریح کرد: قبل از بازی‌ها اعلام شد که ۱۰ تیم نخست هر گروه به همراه ۵ تیم برتر دوم که امتیاز بیشتری دارند راهی مرحله نهایی می‌شوند اما در کمال ناباوری اتفاقات دیگری رخ داد و حقیقتا از قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا درحیرتم و شوکه شده‌ام. تیمی با ۵ گل زده، یک گل خورده و ۵ امتیاز حذف می‌شود و یک گروه دیگر تیم دومی با ۴ امتیاز صعود می‌کند. این رویه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای من جای تعجب دارد. در کمال ناباوری تیم قطر فقط با ۴ امتیاز بالا می‌آید. از فدراسیون فوتبال می‌خواهم این موضوع را با جدیت پیگیری کند چون به نظرم حق مسلم ما تضییع شده است. تیم ما با ۵ امتیاز در جمع بهترین تیم‌های دوم گروه‌ها بود، اما از صعود بازماندیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فرافکنی و مغلطه بااون بازیهای ضعیف و بی برنامه

    • پیر مرد پرسپولیسی

      ایکاش همه هم شهامت گفتن «،نمی توانم ،از سرم زیاده ،مردش نیستم » را داشتند حالا فدراسیون هردمبیل ست وصاحب درست وحسابی ندارد ،کمیته ی جوانان صوری دارد ،پیش خودتان فکر نکردید که با کدام رزومه ی کاری با تیمهای پایه مسئولیت قبول کردید وقبل از اعزام تیم با اعتماد بنفس کامل اعلام کردید که با دست پر برمی گردید ،شما بجز دوره ی کوتاه ناموفقی که درملوان داشتید ،تاجایی که میدانم همیشه دستیار بودید ،بجای فرافکنی ها ومغلطه گویی ها از مردم عذرخواهی کنید بابت این شکست تحقیر امیز وبه باد دادن بیت المال ،وتلاش کنید درکنار بزرگانی مانند علی دوستی مهر کار با تیم های پایه رابیاموزید و دانش بیندوزید ..یاحق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج