۶۲۸۴۹۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بازگشت ۸۲۰ هزار زائر اربعین به کشور

فرمانده قرارگاه نیروهای مسلح و ناجا مستقر در مرز مهران با اشاره به بازگشت ۸۲۰ هزار زائر به کشور، گفت: ترافیک محور مهران به ایلام پرحجم و روان است.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده قرارگاه نیروهای مسلح و ناجا مستقر در مرز مهران با اشاره به بازگشت ۸۲۰ هزار زائر به کشور، گفت: ترافیک محور مهران به ایلام پرحجم و روان است.

سردار محسن فتحی‌زاده اظهار کرد: جریان بازگشت زائران اربعین که از روزهای گذشته آغاز شده، شدت گرفته است و ترددها پرحجم و روان ادامه دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای صفر تاکنون ۸۲۰ هزار زائر به میهن اسلامی مراجعت کرده‌اند و در شب گذشته تا ساعت ۲۱ تعداد ۱۶۱ هزار نفر از هموطنان‌مان موفق مراجعه به کشور شده‌اند.

فرمانده قرارگاه نیروهای مسلح و ناجا گفت: تمهیدات لازم برای پذیرایی از زائران در پایانه‌های شلمچه، چذابه و مهران اندیشیده شده است.

وی با اشاره به پیش بینی افزایش حجم بازگشت زائران از بعد از ظهر امروز گفت: برای تسهیل در تردد زائران مسیر مهران به سمت ایلام را یکطرفه کردیم که با یک طرفه کردن این مسیر، تردد روان شده است.

فتحی‌زاده با اشاره به اینکه با هزار تیم عملیاتی پلیس راه، نظارت کامل بر مسیرهای تردد زائران داریم، گفت: یک طرفه بودن مسیر مهران به ایلام تا ۴۸ ساعت آینده ادامه می‌یابد و در صورتی که جریان تردد به حالت عادی بازگردد، مسیرها را دوطرفه خواهیم کرد در غیر این صورت بحث یکطرفه بودن این مسیر را تمدید خواهیم کرد .

وی در پایان به زائرانی که با خودروی شخصی قصد مراجعه به شهرهایشان را دارند توصیه کرده بعد از مراجعه به میهن چند ساعتی را استراحت کنند و سپس با آمادگی کافی پشت فرمان بنشینند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج