۶۲۸۵۱۸
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

انصارالله: ائتلاف عربی هدف موشک‌های ما هستند

گروه انصارالله یمن اعلام کرد، شهرها و پایتخت‌های کشورهای شرکت‌کننده در ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان اهداف قانونی یگان موشکی و دریایی آن هستند. این گروه از این کشورها خواست این تهدید را جدی بگیرند.

خبرگزاری ایسنا: گروه انصارالله یمن اعلام کرد، شهرها و پایتخت‌های کشورهای شرکت‌کننده در ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان اهداف قانونی یگان موشکی و دریایی آن هستند. این گروه از این کشورها خواست این تهدید را جدی بگیرند.

ضیف الله الشامی، عضو شورای سیاسی انصارالله به خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گفت: هر اندازه ملت یمن در تنگنا قرار بگیرند این حق قانونی را دارند که ضرباتی را به کسانی که با این تجاوز هم‌مسیر شده‌اند و با ائتلاف عربی هم‌پیمان هستند، وارد کنند تمام پایتخت‌های کشورهای عضو ائتلاف متجاوز عربی اهداف قانونی ما از باب دفاع از خود و مقابله با دشمنی هستند.

الشامی تاکید کرد: یگان موشکی و نیروی دریایی ارتش یمن قادر به اقدامات لازم برای پاسخگویی به کسانی که به ما تجاوز و حمله می‌کنند،‌ است.

وی تصریح کرد:‌ این تهدید باید جدی انگاشته شود یمنی‌ها دیدگاه واحدی دارند و نمی‌توان آنها را در گرسنگی و محاصره نابود کرد.

عضو دفتر سیاسی انصارالله تاکید کرد، این شهرها دور نیستند و اهداف قانونی ما هستند. ابوظبی،‌ دبی و دیگر شهرها. تمامی کشورهایی که با ائتلاف سعودی همکاری دارند، اهداف قانونی ملت یمن هستند. نمی‌توان به این کشورها اجازه داد که مداخله کنند و هواپیماها و موشک‌هایشان شهرها و ملت ما را هدف بگیرند و ما ساکت باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود برملت یمن که با دست خالی به دفاع برخاسته اند

    • بدرود

      واقعا مرد غیرتمندی هستید ملت و رهبران انصارالله یمن درود برشما تا چند موشک جانانه به پایتخت این متجاوزان نزنید اینها دست بردار نیستند زنان وکودکان گرسنه یمن را بخاک وخون خواهند کشید پس یک یاحسین دیگرکه تا پیروزی راهی نمانده. کاخ شیشه ای وهابیها و شاه عربستان را درهم بکوبید دست خدا باشماست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج